۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین هزار و۹۸۷ پایگاه جشن عاطفه‌ها در قزوین مستقر می‌شود
کد خبر: ۲۶۵۶۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۲ ساعت: ۸:۴۲ ↗ لینک کوتاه

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان:

هزار و۹۸۷ پایگاه جشن عاطفه‌ها در قزوین مستقر می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: امسال یک هزار و ۹۸۷ پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها برای تأمین نیازهای تحصیلی فرزندان خانواده‌های نیازمند در سراسر استان قزوین مستقر می‌شود.

هزار و۹۸۷ پایگاه جشن عاطفه‌ها در قزوین مستقر می‌شود
محمد صیادی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره با روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و آغاز سال تحصیلی بیان کرد: جشن عاطفه‌ها به رسم دیرینه هر سال به منظور تامین مایحتاج، پوشاک و نوشت‌افزار تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند همزمان با بازگشایی مدارس برگزار می‌شود تا هیچ دانش آموزی بدون وسایل تحصیل روانه مدرسه نشود.

وی افزود: جشن عاطفه‌ها در شهریور و مهرماه سال جاری با رویکرد بهره‌گیری از ظرفیت موجود اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بالقوه سطح جامعه، اشاعه فرهنگ نوع‌ دوستی، ترویج سنت حسنه انفاق، رفع نیاز دانش آموزان بی‌بضاعت و ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب برای تأمین نیازهای تحصیلی فرزندان خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اذعان کرد: برنامه‌های اجرایی این جشن به همت امدادگران کمیته امداد و همکاری صداوسیما، سازمان آموزش‌وپرورش و بسیج سازندگی انجام می‌شود.

جمع آوری 9 میلیارد ريال کمک‌های مردمی در سال گذشته
وی گفت: مرحله نخست برگزاری این جشن ملی با شعار "مهر در انتظار همدلی" همزمان با شروع سال تحصیلی جدید به مدت دو روز از پنجشنبه ۲۳ شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود که در نخستین روز پایگاه‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراکز شهرستان‌ها و میادین بزرگ شهرها میزبان مردم نیکوکار هستیم.

این مسئول افزود: در ادامه برگزاری این جشن ملی، پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در میعادگاه‌های نماز جمعه استان پذیرای هدایای اقشار مختلف مردم بوده و در مرحله دوم که برای روز ۱۹مهرماه برنامه ریزی شده است، دانش آموزان نیکوکار در سطح مدارس استان در این جشن مشارکت و به نیازمندان تحت حمایت کمک می‌کنند.

صیادی عنوان کرد: تعامل و همکاری‌های لازم با مؤسسات، خیران، ارگان‌ها، نهادها و اصناف، اتحادیه پوشاک کیف، کفش و لوازم‌التحریر برای دریافت کمک‌های مردمی داخل و خارج استان انجام‌شده است؛ همچنین دفاتر کمیته امداد در 6 شهرستان این استان آمادگی لازم به‌منظور دریافت کمک‌های مردم نیکوکار برای توزیع در بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند رادارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 9 میلیارد ريال کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها بین دانش آموزان نیازمند توزیع‌ شد، ادامه داد: امسال علاوه برنامه ریزی لازم برای استقرار و فعالیت یک هزار و 987 پایگاه انجام شده است تا مردم نیکوکار در اقصی نقاط استان به سهولت کمک‌های خود را اهدا کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قزوین با تاکید بر خدمت رسانی به دانش آموزان محروم توضیح داد: اجازه نمی‌دهیم فردی به دلیل فقر و عدم توان مالی از تحصیل باز بماند؛ به همین منظور مبلغ جمع‌آوری شده به سرعت و قبل از بازگشایی مدارس با محوریت حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان، میان دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی # ۰28 *۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را برای جشن عاطفه ها واریز کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان