۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین برپا می‌شود
کد خبر: ۲۶۵۶۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۱ ساعت: ۱۲:۲۵ ↗ لینک کوتاه

در آستانه بازگشایی مدارس؛

نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین برپا می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برپایی نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین خبر داد.

نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین برپا می‌شود
هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: نمایشگاه پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس در قزوین با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، اتاق اصناف مرکز استان قزوین و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان از ۲۲ لغایت ۲۹ شهریور ماه به مدت هشت روز در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می‌توان به تنظیم بازار، تعدیل قیمت‌ها و تامین نیازهای اساسی مردم، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع، انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز اشاره کرد.

طاهرخانی یادآور شد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأئید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان بوده و بازرسان این سازمان‌ها بر نحوه فروش غرفه داران نظارت خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین بیان کرد: در این رویداد اقتصادی کالاهایی شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر و انواع مواد غذایی، مواد شوینده، بهداشتی و سلولزی عرضه خواهد شد.

وی در پایان یادآورشد: نمایشگاه فروش پاییزه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید عموم خواهد بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان