۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کشف بیش از ۶ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين
کد خبر: ۲۶۵۵۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۰ ساعت: ۱۴:۲۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان خبرداد:

کشف بیش از ۶ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۶ کیلو و ۸۸۰ گرم تریاک با دستگيري دو سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.

کشف بیش از ۶ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين
سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از کسب اطلاع از اینکه فردي قصد وارد کردن موادمخدر از استان "البرز" و فروش آن را در شهرستان تاکستان را دارد بلافاصله موضوع در دستور کار این پليس قرار گرفت.

وي با اشاره به اینکه ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع وارد عمل شدند افزود: این ماموران موفق شدند با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان تاکستان، خودروی متهم را به همراه سه نفر سرنشین در محور مواصلاتی شهرستان شناسایی و آن را متوقف کردند.

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مقدار پنج کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و چهار نفر متهم نیز در این خصوص دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پليس مواد مخدر استان در عوارضي قزوین – زنجان، حين کنترل خودروهاي عبوري و بازديد يک دستگاه اتوبوس، به یک نفر از مسافران مشکوک شدند.

وی افزود: در بازرسي از لوازم همراه این مسافر مقدار یک کیلو و 880 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و وی را دستگير و پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان