۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند/ تیم آفرود قزوین قهرمان مسابقات آزاد کشور
کد خبر: ۲۶۵۲۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۹ ساعت: ۱۳:۵۰ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان؛

بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند/ تیم آفرود قزوین قهرمان مسابقات آزاد کشور

تیم آفرود استان عنوان نخست مسابقات دسته جات آزاد کشور (جام غدیر)در مشهد مقدس را کسب کرد.

 بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند/ تیم آفرود قزوین قهرمان مسابقات آزاد کشور
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

رقابت‌های هندبال لیگ دسته دو بانوان کشور در قزوین آغاز شد
مراسم قرعه کشی لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور با حضور سرپرستان تیم‌ها در قزوین برگزار شد.

شب گذشته(شنبه) مراسم قرعه کشی لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور با حضور 16 تیم در شهر قزوین برگزار شد و تیم‌ها در چهار گروه 4 تیمی از صبح امروز به رقابت خواهند پرداخت که در اولین دیدار صبح امروز (یکشنبه) مسابقات مرحله مقدماتی آن با بازی بین تیم‌های ماشین سازی اراک و تیم مشهد آغاز شده است.

گروه بندی مسابقات:
گروه الف: خراسان - برازجان – فیروزآباد شیراز - ماشین سازی اراک
گروه ب: شاهرود – زنجان - امیددلفان لرستان- کرمان
گروه ج: قزوین - گیلان – هرمزگان- سیستان و بلوچستان
گروه د: مریوان - نجف آباداصفهان - بافق یزد - سرخرود مازندران

هفته چهارم یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی مردان
در پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور؛ در بخش انفرادی این رقابت‌ها ابراهیم برخورداری از تیم مقاومت موفق شد به عنوان قهرمانی بخش تپانچه دست یابد.

در پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور؛ در بخش انفرادی این رقابت‌ها ابراهیم برخورداری از تیم مقاومت موفق شد به عنوان قهرمانی بخش تپانچه دست یابد.

یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی مردان امروز در هفته چهارم به مناسبت عید سعید غدیر به میزبانی شرکت ملی حفاری دنبال شد که در نتیجه با حضور 6 تیم، در تفنگ بادی هیات کرمان، نزاجا و شرکت ملی حفاری بعنوان برترین تیم‌ها شناخته شدند و در تپانچه بادی نیز هیات کرمان، مقاومت و شرکت ملی حفاری با شکست حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در فینال رشته تپانچه بادی، ابراهیم برخورداری از مقاومت در مکان اول ایستاد و وحید گل خندان از شرکت ملی حفاری و جواد فروغی از مقاومت به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستادند.

تیم دانشگاه علوم پزشکی قهرمان مسابقات والیبال استان شد

تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی قزوین موفق شد عنوان قهرمانی دومین المپیاد ورزشی کارمندان دولت استان را از آن خود کند.

در فینال این رقابت‌ها؛ تیم دانشگاه علوم پزشکی قزوین موفق شد با نتیجه 2 بر صفر جهاد کساورزی را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت ها شود و تیم سازمان نظام مهندسی بر سکوی سوم ایستاد.

این رقابت‌ها با حضور 16 تیم در سالن ورزشی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)برگزار شد.

کسب 1مدال نقره و 1 برنز رهآورد سنگنوردان نونهال استان
در جریان برگزاری رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی نونهالان کشور در شاهرود؛ نیایش خلیلی و امیر یخچالی 2 نونهال شایسته و با آتیه استان موفق شدند بترتیب به مدال های نقره و برنز دست یابند.

چهارمین دوره مسابقات نونهالان و نوجوانان سنگ نوردی دختران کشور با معرفی برترین‌ها از بین ۱۳۲ورزشکار در شاهرود به کار خود خاتمه داد.

در این دوره از مسابقات ۱۳۲ورزشکار دختر از ۲۱استان کشور و ۱۴۴ ورزشکار پسر از ۱۸ استان حضور داشتند که در نهایت ورزشکاران استان موفق به کسب 1 مدال نقره توسط نیایش خلیلی در بخش دختران و 1 مدال برنز توسط امیر یخچالی در بخش پسران؛شدند.

فاطمه اعتدادی در بین ملی پوشان
شهرزاد مظفر اسامی 14 بازیکن اعزامی به بازی‌های داخل سالن آسیا را اعلام کرد که در این بین نام فاطمه اعتدادی مملی پوش شایسته و ارزنده قزوینی نیز به چشم می‌خورد.

پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن فوتسال از 25 شهریورماه تا 7 مهر ماه در عشق آباد ترکمنستان برگزار می شود که شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اسامی بازیکنان اعزامی به این دوره از بازی‌ها را به شرح زیر اعلام کرد:

نسیمه غلامی، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، آرزو صدیقانی زاده از تهران
سهیلا ملمولی، فاطمه پاپی، طاهره مهدی پور، فرشته خسروی از خوزستان
نسترن مقیمی از مازندران
سارا شیربیگی از کرمانشاه
لیلا خدابنده لو از البرز
فهیمه زارعی از هرمزگان
فاطمه اعتدادی از قزوین
فاطمه ارژنگی از خراسان رضوی
امروز اردوی بازیکنان تیم ملی آغاز و تا روز چهاشنبه 22 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و سپس ملی پوشان تهران را به مقصد عشق آباد ترک خواهند کرد.

حذف آسیابری با شکست مقابل نماینده ژاپن
کاراته‌کای وزن ۷۵- کیلوگرم استان و کشورمان با شکست مقابل نماینده ژاپن شد از دور رقابت های کاراته وان آلمان کنار رفت.

دومین روز از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان آلمان که امروز ( شنبه) پیگیری شد و علی اصغر آسیابری نماینده وزن ٧٥- کیلوگرم کاراته ایران پس از سه پیروزی، در دیدار چهارم با نتیجه 4 بر 3 مقابل یوتا موری از ژاپن مغلوب شد و با شکست نماینده ژاپن در مرحله بعد نیز آسیابری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آسیابری در این مسابقات ابتدا و در دور نخست مقابل کارل میستر از آلمان به برتری ٣ بر صفر دست یافت. نماینده وزن ٧٥- کیلوگرم کاراته ایران در دور دوم با نتیجه یک بر صفر از سد دومنیک وایکس از ترینیداد و توباگو گذشت. وی در دور سوم نیز مقابل گوستاوو دومنیکو از دومنیکن یک بر صفر به برتری دست یافت.

رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان آلمان از روز جمعه 17 شهریور با حضور 1384 کاراته‌کا در شهر لایپزیک آلمان آغاز شده است و در روز نخست امیر مهدی زاده و سعید احمدی نمایندگان ایران با شکست در مرحله نیمه نهایی مقابل رقبای خود برای کسب نشان برنز تلاش خواهند کرد.

تیم والیبال دختران قزوین به لیگ دسته اول جوانان کشور صعود کرد
تیم والیبال دختران قزوین ضمن قهرمانی در لیگ دسته 2 جوانان، به رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور صعود کرد.

مسابقات والیبال جوانان دسته دوم دختران کشور از 13 تا 18 شهریورماه به میزبانی قزوین و در سالن شهیدبابایی برگزار شد؛ در این رقابت‌ها 6 تیم قزوین،زنجان،قم،ایلام،کردستان و لرستان حضور داشتند.

تیم والیبال دختران قزوین در این رقابت‌ها با 15 امتیاز و بدون ست باخته جام قهرمانی را بالای سر بردند.

تیم لرستان نیز در این مسابقات به همراه قزوین به رقابت‌های لیگ دسته اول فصل بعد صعود پیدا کرد، تیم کردستان نیز در جای سوم این رقابت ها قرار گرفت.

تیم آفرود قزوین قهرمان مسابقات دسته جات آزاد کشور
تیم آفرود استان عنوان نخست مسابقات دسته جات آزاد کشور (جام غدیر)در مشهد مقدس را کسب کرد.

در این رقابت‌ها که به مناسبت عید غدیر خم به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، تیم آفرود قزوین بالاتر از حریفان بر سکوی نخست ایستاد.در این رقابت ها فرشاد ابراهیمی در کلاس یک در مجموع سرعتی و مهارتی، قهرمان شد و مقام سوم سرعتی کلاس یک نیز به مسعود مرادی رسید.

در مجموع سرعتی و مهارتی کلاس چهار هم قاسم وکیلی قهرمان شد. با کسب این نتایج تیم آفرود قزوین در نهایت به قهرمانی این رقابت ها دست یافت.قزوین یکی از قطب های آفرود کشور است و تلاش داریم تا این جایگاه را حفظ کنیم.

آفرود به مسابقات اتومبیلرانی با خودروهای 2دیفرانسیل در مسیرهای ناهموار، سنگلاخی و گل آلود گفته می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان