۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بزرگترین پیام غدیرخم تشکیل حکومت الهی بر محور ولایت است
کد خبر: ۲۶۵۱۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۸ ساعت: ۱۰:۱۶ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای از مهم ترین ائمه جمعه استان قزوین:

بزرگترین پیام غدیرخم تشکیل حکومت الهی بر محور ولایت است

در گزیده ای از مهم ترین ائمه جمعه استان قزوین آمده است: ولایت یکی از پایه‌های اسلام است و مسلمانان با اتحاد و همبستگی در خط ولایت می‌توانند توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کنند.

بزرگترین پیام غدیرخم تشکیل حکومت الهی بر محور ولایت است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، مهم ترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

امام جمعه آبیک حجت الاسلام موسوی با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی کابینه دولت دوازدهم از هیات دولت خواست برای حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

خطیب جمعه الوند سکوت مجامع بین المللی از کشتار مردم مسلمان میانمار را محکوم کرد.

در بویین زهرا حجت الاسلام زرینه در خصوص مشکلات کم آبی گفت: برای حفظ این سرمایه با ارزش مردم و مسئولان وظیفه سنگینی دارند.

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه اوج گفت: در موضوع برجام مسئولان باید ضمن اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری با بصیرت و بینش رفتار کنند.

آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان با تبریک عید امامت و ولایت گفت: غدیر خم یک پیام بزرگ برای مسلمانات داشت و آن اطاعت از رهبری بود.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه خرمدشت با تبریک عید غدیر خم و آغاز امامت حضرت علی خواستار وحدت هرچه بیشتر مسلمانان در سایه ولایت شد.

در اقبالیه حجت الاسلام فاطمیان با اشاره به مناسبت‌های پیش رو از جمله سالروز قیام ۱۷ شهریور درسال ۵۷ گفت: انقلاب اسلامی با جانفَانی شهدا به پیروزی رسید و ما ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

امام جمعه اسفرورین حجت الاسلام زارعی حمله وحشیانه نیروهای مسلح میانماری به مسلمانان این کشور محکوم کرد.

حجت الاسلام موسوی شالی امام جمعه شال دهه امامت را تهنیت و آغاز امامت حضرت علی را به هنه شیعیان تبریک گفت.

در نرجه حجت الاسلام خداوردی با اشاره به سالروز وفات آیت الله طالقانی اولین امام جمعه کشور از مردم به ویژه جوانان خواست حضور پرشوری در نماز جمعه داشته باشند.

امام جمعه آبگرم حجت الاسلام صالحی بزرگترین پیام غدیر خم را تشکیل حکومت الهی بر محور ولایت دانست.

امام جمعه خاکعلی از مجامع جهانی خواست با مسببین جنایت در میانمار برخورد کنند و نگذارند چنین جنایتی دوباره تکرار شود.

حجت الاسلام سعیدی امام جمعه ارداق با محکوم کردن کشتار مردم مسلمان میانمار گفت: این اقدام دل هر مسلمانی را رنجوده خاطر می‌سازد.

در محمود آباد نمونه حجت الاسلام رشوندی عید غدیر خم را یکی از اعیاد بزرگ شیعیان بیان کرد و گفت: در امروز حضرت علی به جانشینی پیامبر مبعوث شد.

امام جمعه محمدیه حجت الاسلام موسوی موینی ولایت را یکی از پایه‌های اسلام دانست و گفت: مسلمانان با اتحاد و همبستگی در خط ولایت می‌توانند توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کنند.

در دانسفهان خطیب جمعه این شهر به سالگرد شهادت حجاج بیت الله حرام در سال ۶۶ اشاره کرد و گفت: مسئولان عربستان باید تمهیداتی اتخاذ کنند تا دیگر چنین فجایعی رخ ندهد.

در نماز جمعه معلم کلایه حجت الاسلام حسینی گفت: جنایاتی که امروزه در میانمار علیه مسلمانان اتفاق می‌افتد دل هر آزادمردی را به درد می‌آورد.

حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه سگز آباد با اشاره به اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان از هیچ کوششی دریغ نمیکنند گفت: تنها راه مقابله با این هجمه دشمنان زندگی اسلامی در سایه خانواده است.
انتهای پیام/۳۰۰۹

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان