۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آمریکا آرزوی بازدید از اماکن نظامی ما را به گور خواهد برد/پشت پرده جنایات میانمار، رژیم صهیونیستی است
کد خبر: ۲۶۵۱۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۷ ساعت: ۱۷:۲۲ ↗ لینک کوتاه

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

آمریکا آرزوی بازدید از اماکن نظامی ما را به گور خواهد برد/پشت پرده جنایات میانمار، رژیم صهیونیستی است

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: انقلاب اسلامی ایران قدرتی به جهان نشان داد که ابرقدرت ها به زانو در آمدند و همه توطئه هایشان شکست خورد.

آمریکا آرزوی بازدید از اماکن نظامی ما را به گور خواهد برد/پشت پرده جنایات میانمار، رژیم صهیونیستی است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز نماز با اشاره به اینکه جامعه اسلامی زمانی مقبول است که با ولایت همراه باشد؛ اظهار داشت: امروز در غیبت امام زمان (عج)؛ ولایت حضرت بقیه الله این نقش را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی افزود: خبرگان کشور برنامه ریزی و بررسی می کنند و بهترین را برای شناخت ولایت انتخاب می کنند، خبرگان هم در زمان امام و هم در امروز موفق بوده و هستند. امروز ولایت فقیه آیت الله خامنه ای است که تمسک به ولایت آیت الله خامنه ای تمسک به ولایت امیر المومنین (ع) و ولایت رسول الله (ص) است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران قدرتی به جهان نشان داد که ابرقدرت ها به زانو در آمدند و همه توطئه هایشان شکست خورده است.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به قدرت رهبری در مقابل توطئه های دشمن و خنثی سازی این توطئه ها ، گفت: با داشتن رهبری زاهد، پارسا و دقیق همه توطئه های دشمن خنثی می شود. دشمن هرچه زد نتوانست به انقلاب آسیب بزند.

وی با بیان ابعاد توطئه های آمریکا علیه ایران؛ عنوان داشت: بترسید مبادا آمریکا نفوذ کند و دشمنی که از در خارج شده از دریچه وارد شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه ایران علمدار قدرت اسلام در جهان است؛ افزود: اما باید مراقب باشیم که آسیب نبینیم.

وی با اشاره به اینکه فلسفه غدیر ولایت فقیه است ، تصریح کرد: باید مراقب باشیم که ذره ای از فرمان رهبری منحرف نشویم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: دنیای اسلام باید به خوبی غدیر را بشناسد و این امانتی است که خداوند ادای آن را از ما می طلبد و می خواهد، خیلی از مجامع هستند که غدیر را نشناختند و غافل هستند.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه بنیاد الغدیر فعالیت های خوبی (برای شناساندن ولایت امام علی) انجام داد، اما کافی نیست؛ گفت: دولت باید این بنیاد را کمک کند تا غدیر را به جهانیان بشناساند.

وی با اشاره به مراسم تحلیفی که اخیرا شکل گرفته و مسئولین سوگند یاد کردند؛ ادامه داد: علاوه بر تحلیف ها، وعده هایی وزرای پیشنهادی به نماینده ها و مردم دادند که باید این وعده ها عملیاتی شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن وعده های دولتمردان افزود: به همه افرادی که در مراسم تحلیف قسم خوردمند،توصیه می کنم که به وعده هایتان عمل کنید که اگر به وعده هایتان عمل نکنید منافق خواهید شد.

وی با اشاره به نسل کشی مسلمانان میانمار تصریح کرد: خدا دولت میانمار را نابود کند، دولت میانمار چه می کند؛ والله بدن انسان می لرزد،این جنایتکاران زن ها و بچه ها را سر می برند و می سوزانند و کمک های بشر دوستانه را مسدود می کنند که کمک به مسلمانان نرسد.

وی با اشاره به سانسور خبری کشتار مسلمانان میانمار، افزود: پشت پرده موضوع میانمار رژیم صهیونیستی است، سکوت مجامع بین المللی و سازمان ملل در نسل کشی مسلمانان میانمار، بهت آور است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه هزاران کشته و 120 هزار آواره جنایات میانمار داشته است، ادامه داد: به مجامع جهانی امیدی نیست، اما مردم کشورهای اسلامی باید در صحنه حضور پیدا کنند و از جنایات استکبار و میانمار ابراز تنفر کنند.

وی با اشاره به پیشنهاد ترکیه پیرامون کمک بنگلادش به مسلمانان میانمار گفت: سازمان ملل که وعده دفاع از مظلومین را می دهد آیا واقعا این کار را می کنند؟ سازمان ملل برای حمایت از ظالمان ایجاد شده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به شهادت شهید حججی اضافه کرد: شهید حججی نامور شده و به عنوان حجت الهی مطرح است. جنایاتی که داعش درباره این شهید کرده کم نیست و رمز نامور شدن و حجت شدن شهید حججی، اخلاص است.

آیت الله موحدی کرمانی گفت: شنیدم شهید حججی نامه نوشته و به درگاه خدا عرض کرده که خدایا مصیبتی که در کربلا وارد شده بر من وارد شود و چشمهایم هدف تیغ قرار بگیرد و نقل کردند که بدن عزیزش دست، پا و عضو سالم ندارد و قابل شناخت نیست.

وی عنوان داشت: آن هایی که اسیر پول شده اند از شهید حججی درس بگیرند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: آمریکا خیلی پررو است؛ نه تنها ظالم است بلکه پررو هم است و می گوید از اماکن نظامی ما بازدید کند؛ شما غلط می کنید از اماکن ما بازدید کنید، چه کسی به شما این اجازه می دهد، آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد که اماکن نظامی را را بازدید کند.

وی با اشاره به ادعای آمانو پیرامون بازدید از مراکز نظامی ایران عنوان داشت: بازدید از اماکن هسته ای بر اساس برجام مشخص شده است، اگر آمانو گفته می تواند از اماکن نظامی بازدید کند، اشتباه کرده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان عدم پایبندی عربستان به قوانین انسانی افزود: تا کی دولت سعودی می خواهد جنایت ها را در یمن ادامه دهد.

وی گفت: من به مسئولین کشور توصیه می کنم که به فضای مجازی و نسبت هایی که داده می شود توجه کنند، مسئولین اگر نسبت هایی در فضای مجازی داده می شود را مطرح و اگر دروغ است آن را روشن و تبیین کنند.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان