۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین یک میلیون‌و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین از تهران تحویل گرفتیم/ شهروندان نگران کمبود بنزین نباشند
کد خبر: ۲۶۵۱۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۷ ساعت: ۱۲:۱۵ ↗ لینک کوتاه

رئيس اتحاديه جايگاهداران سوخت در مصاحبه با صبح قزوین:

یک میلیون‌و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین از تهران تحویل گرفتیم/ شهروندان نگران کمبود بنزین نباشند

رئيس اتحاديه جايگاهداران سوخت قزوین بیان کرد: روز گذشته از ستاد مرکزی تهران یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین برای رفع مشکل قزوین تحویل گرفتیم و از صبح امروز(جمعه) جایگاه‌های سوخت استان تغذیه شد.

یک میلیون‌و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین از تهران تحویل گرفتیم/ شهروندان نگران کمبود بنزین نباشند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ تعدادی از همشهریان قزوینی عصر روز گذشته(پنج شنبه) در تماس با پایگاه خبری صبح قزوین از کمبود بنزین در برخی جایگاه‌های سوخت بنزین استان گلایه کردند.

این شهروندان گفتند: عصر پنج شنبه برای پر کردن باک بنزین ماشین خود به سه پمپ بنزین‌ در خیابان شهید بابایی، غیاث آباد و مینودر قزوین مراجعه کردیم؛ اما جایگاه‌ها تعطیل بودند و گفتند بنزین تمام شده است.

این مسافران قزوینی ادامه دادند: مسئولان جایگاه‌های سوخت درباره عدم توزیع بنزین گفتند شرکت نفت قزوین بنزین توزیع نکرده و فردا هم بنزین نیست.

این شهروندان مطرح کردند: چرا باید مسئولان مرتبط برنامه ریزی درستی نداشته باشند و این چند روز تعطیلی را این مدلی ارائه خدمات داشته باشند؟ ما به جایگاه‌های دیگر هم در سطح شهر مراجعه کردیم و با صف‌های طولانی ماشین و مسافران مواجه شدیم؛ لطفا مسئولان رسیدگی کنند.

رضا يعقوبي رئيس اتحاديه جايگاهداران سوخت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره كمبود بنزين درجايگاه‌ها گفت: در شهریورماه به علت پیک مصرف بالا و افزایش سفرهای همشهریان مصرف بنزین افزایش می‌یابد.

وی افزود: در ایام تابستان به علت افزایش سفرها در اکثر استان‌ها ما با افزایش مصرف بنزین مواجه هستیم و حتی هم اکنون استان‌های مازندران، قم و گیلان هم شاهد صف‌های طولانی برای استفاده از بنزین بودیم.

این مسئول بیان کرد: استان قزوین معین برخی از استان‌های اطراف مثل گیلان و زنجان برای پخش بنزین است و طی روز گذشته به علت مصرف بالای بنزین برخی مشکلات ایجاد شد که جای نگرانی وجود ندارد و امروز این مشکل رفع می‌شود.

وی با اشاره به تاکید استاندار قزوین مبنی بر رفع مشکل کمبود بنزین تصریح کرد: روز گذشته از ستاد مرکزی تهران یک میلیون و 500 هزار لیتر بنزین برای رفع مشکل قزوین تحویل گرفتیم و از صبح امروز(جمعه) جایگاه‌های سوخت استان تغذیه شد.

یعقوبی در پایان گفت: استان قزوین جزو مسیرهای مواصلاتی در کشور است که مصرف بنزین را هم افزایش می‌دهد؛ اما به دنبال راهکاری برای رفع کمبود بنزین هستیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان