۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ثبت‌نام بیش از ۲ هزار نفر در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی
کد خبر: ۲۶۵۱۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۶ ساعت: ۱۴:۵۴ ↗ لینک کوتاه

معاون پژوهش آموزش و پرورش استان خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۲ هزار نفر در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: بیش از دو هزار نفر در هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام بیش از ۲ هزار نفر در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی
خیرالله رحمانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت تولید محتوای الکترونیکی به منظور توانمند سازی همکاران آموزشی از برنامه‌های سال جاری این معاونت می‌باشد؛ که با جدیت در مناطق در حال اجراست.

وی در ادامه بیان کرد: در سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و همچنین برنامه درسی ملی به تولید محتوای چند رسانه‌ای متناسب با نیاز دانش‌آموزان و معلمان و استفاده هوشمندانه از آن توجه ویژه شده است.

رحمانی گفت: این معاونت در راستای فرهنگ سازی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولید مواد و رسانه‌های یادگیری، یکی از سیاست‌های کاری خود را، در زمینه سازی برای مشارکت فعال معلمان و مربیان در تولید، تکمیل و غنی سازی مواد، منابع و توسعه تجارب و ابتکارات معلمان و مربیان و دانش‌آموزان قرار داده است.

این مسئول اضافه کرد: بدیهی است این سیاست در راستای توانمند سازی همکاران و دانش‌آموزان جهت ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، این اداره کل تاکنون با برگزاری جلسات توجیهی برای رابطین مناطق و شهرستان‌ها به تببین اهداف جشنواره و راهکارهای تامین محتوای مورد نیاز کلاس‌های الکترونیکی و هوشمند پرداخته است.

رحمانی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات دریافتی از سامانه ثبت‌نام جشنواره، تا 13 شهریور سال جاری بالغ بر 2168 نفر از همکاران و دانش‌آموزان در این جشنواره ثبت‌نام نموده‌اند.

رحمانی ضمن تشکر از فعالین مناطق آوج و بویین زهرا که بیشترین آمار ثبت نام را داشته‌اند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده انتظار داریم تا نیمه اول مهر ماه آمار ثبت‌نام کنندگان در سامانه بالغ بر 15000 نفر شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان