۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین افزایش ۳۰ درصدی اعتبار دهیاری‌ها از محل ارزش افزوده
کد خبر: ۲۶۵۱۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۶ ساعت: ۱۱:۵۸ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین:

افزایش ۳۰ درصدی اعتبار دهیاری‌ها از محل ارزش افزوده

معاون عمرانی استاندار قزوین در کارگروه توسعه روستایی استان از افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات دهیاری ها از محل ارزش افزوده در سال جاری خبر داد.

افزایش ۳۰ درصدی اعتبار دهیاری‌ها از محل ارزش افزوده
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علی فرخ زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار عصر روز گذشته(چهارشنبه) در کارگروه توسعه روستایی استان در سالن جلسات دفتر استاندار بیان داشت: امروز جنس تقاضاها و نیازمندی‌های روستاها از مسائل عمرانی به سمت موضوعات زیست محیطی و خدماتی سوق پیدا کرده است.

وی افزود: همه مدیران موظف هستند در جهت ارتقای شاخص‌های زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی در روستاها تلاش کنند.

این مسئول بیان کرد: در سال جاری با افزایش 30 درصدی اعتبارات دهیاری‌ها از محل ارزش افزوده در مقایسه با سال گذشته مواجه هستیم که نقش بسیار مهمی در عمران و آبادانی روستاها ایفا می‌کند.

وی از آغاز تغییر و جابجایی دهیاران در مناطق روستایی استان خبر داد و اظهار داشت: در آستانه تغییر و جابجایی دهیاران قرار داریم و با توجه به اینکه دهیاران نمایندگان عالی دولت در روستاها محسوب می‌شوند و نقش کلیدی در توسعه و تحولات روستایی دارند در انتخاب آنها از سوی بخشداران باید حداکثر دقت و حساسیت لازم صورت بگیرد.

فرخ زاد عنوان کرد: باتوجه به گردشگری روستایی، اجرای طرح‌های هادی روستایی، بهبود تردد و حمل و نقل در این مناطق، برنامه ریزی در جهت رونق اقتصادی و توسعه و حمایت از تشکل‌های مردمی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه از سوی معاون عمرانی استاندار بر آن تاکید شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان