۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین هفتمین جشنواره صنعت چاپ استان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۶۵۱۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۶ ساعت: ۸:۲ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

هفتمین جشنواره صنعت چاپ استان قزوین برگزار شد

با حضور مسئولان کشوری و استانی هفتمین جشنواره صنعت چاپ استان قزوین برگزار شد.

هفتمین جشنواره صنعت چاپ استان قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ هفتمین جشنواره صنعت چاپ استان قزوین و مراسم تقدیر از فعالان عرصه چاپ عصر شب گذشته(چهارشنبه) با حضور شجاع نماینده تشکل‌های صنعت چاپ استان‌های کشور، طاهرخانی رییس مجمع نمایندگان استان قزوین، احد چگینی عضو شورای شهرقزوین و مدیرکل ارشاد قزوین در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات برگزار شد.

اکبر اسکندری نژاد مدیرکل اداره ارشاد قزوین در این مراسم اظهار کرد: نکوداشت یازدهم شهریور به عنوان مناسبت روز صنعت چاپ به خواستگاه فرهنگ برمی‌گردد و کتاب که غنی ترین و متعالی ترین محصول فرهنگ است زاده نشر و چاپ است.

وی در ادامه افزود: محوری ترین عنصر اطلاع رسانی یعنی روزنامه‌ها و مطبوعات و رسانه‌های مکتوب، همزاد چاپ هستند به همین دلیل قدمت چاپ به سابقه فکر و فرهنگ برمی‌گردد.

این مسئول بیان کرد: باتوجه به رشد سریع همه حوزه‌ها در هزاره سوم، صنعت چاپ از این اهمیت برخوردار شده است که گسترش و توسعه یابد.

وی اضافه کرد: از آنجا که ما مقارن با روز قزوین هستیم این هفته بهانه ای برای معرفی قابلیت‌های فرهنگی و هنری استان بود، فلسفه وجودی جشنواره‌ها تشکر از فعالان آن عرصه است؛ اما در حاشیه این مراسم باید مشکلات این حوزه بیان شود تا در کارگروهی مورد بررسی قرار گیرد.

اسکندری نژاد بیان کرد: نمایندگان که توانایی تصویب برخی قوانین بالادستی را دارند، میتوانند با رفع مشکلات حوزه چاپ به فعالان این عرصه کمک کنند.

در پایان این مراسم از فعالان عرصه چاپ تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان