۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حضور ۶۰ تیم گشتی برای ثبت تخلفات در جاده‌های قزوین
کد خبر: ۲۶۵۱۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۵ ساعت: ۱۴:۵۳ ↗ لینک کوتاه

توسط پلیس راه استان صورت می‌گیرد؛

حضور ۶۰ تیم گشتی برای ثبت تخلفات در جاده‌های قزوین

روزانه ۶۰ تیم گشتی به همراه ۱۰ تیم گشت نامحسوس، چهار ایستگاه و هفت پاسگاه پلیس راه در سطح جاده‌ها نسبت به ثبت تخلفات و اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام می‌کنند.

حضور ۶۰ تیم گشتی برای ثبت تخلفات در جاده‌های قزوین
سرهنگ "نصرالله بیگلری " در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار داشت: از رانندگانی که قصد سفر دارند قبل از اقدام به سفر از طریق سامانه 1202020 نسبت به استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه خود اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: خودروی رانندگانی که 30 درصد نمره منفی در گواهینامه و بیش از 10 میلیون ریال جریمه در سوابق آنان ثبت شده باشد از سوی پلیس راه توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی تعطیلات تابستانی، پلیس راه استان قزوین به مظنور حفظ ایمنی رانندگان و مسافران تا پایان شهریورماه به صورت شبانه روزی در سطح جاده‌های استان مستقر خواهد بود.

وی بیان کرد: روزانه 60 تیم گشتی به همراه 10 تیم گشت نامحسوس، چهار ایستگاه و هفت پاسگاه پلیس راه در سطح جاده‌ها نسبت به ثبت تخلفات و اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام می‌کنند.

سرعت و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس
بیگلری عنوان کرد: پلیس با متخلفانی که جان خود و سرنشینان خودرو را با خطر روبرو کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند به شدت برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ ،خط قرمز پلیس راه، و پلیس بدون اغماض، ضمن اعمال قانون، خودروی رانندگانی را که مرتکب دو تخلف همزمان شوند به مدت 72 ساعت به پارکینگ هدایت می‌کند.

وی به رانندگان توصیه کرد: رانندگان ضمن حفظ رعایت فاصله طولی، از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی خودداری و در بین خطوط رانندگی و در صورت خستگی ضمن پرهیز از رانندگی از توقف در حاشیه محورها به خصوص آزاد راه ها خودداری و با هدایت خودرو به پارکینگ و استراحت کامل به مسیر خود ادامه دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان