۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ظرفیت‌سازی دفاعی متناسب با تهدیدات آینده راهبرد نیروهای مسلح
کد خبر: ۲۶۵۰۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۳ ساعت: ۱۴:۰ ↗ لینک کوتاه

در نشست وزیر دفاع و فرمانده کل سپاه مطرح شد

ظرفیت‌سازی دفاعی متناسب با تهدیدات آینده راهبرد نیروهای مسلح

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ظرفیت‌سازی دفاعی روزآمد و متناسب با تهدیدات آینده راهبرد نیروهای مسلح تأکید کردند.

ظرفیت‌سازی دفاعی متناسب با تهدیدات آینده راهبرد نیروهای مسلح
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دیداری به تبادل نظر پیرامون مسائل دفاعی کشور و همکاری‌های متقابل سپاه و وزارت دفاع پرداختند.

سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌در این دیدار با اظهار خرسندی از انتصاب شایسته امیر حاتمی به سمت وزیر دفاع و تأکید بر اهمیت تمرکز نگاه‌ها و تلاش‌ها به‌سمت شناخت دقیق وضعیت و مقتضیات امروز حوزه دفاعی کشور، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران راهبرد تحریم‌، تهدید و فشار به نظام را به‌رغم ناتوانی‌های خود همچنان در دستورکار دارند و هر روز پیچیدگی‌ها و ترفندهای خاص آن را رونمایی می‌کنند که ضروری است با هوشمندی  با آن مقابله شود.

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز ‌در این دیدار با تأکید بر تلاش‌های همه‌جانبه وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح، ‌گفت: ما در امتداد تلاش‌های درخشان و تأثیرگذار گذشته، تمام همت و ظرفیت‌های تعیین‌کننده خود برای تعمیق و توسعه توانمندی‌های دفاعی و رفع نیازمندی‌های نیروهای مسلح، به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و راهبردی را به کار خواهیم گرفت.

‌وی تصریح کرد: امیدوارم با همفکری، همگرایی و تبادل تجارب، شرایط اطمینان‌بخشی در فرآیند تأمین نیازهای نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور فراهم و ایجاد کنیم.

در این دیدار فرمانده کل سپاه و وزیر دفاع از صنعت دفاعی به‌عنوان حوزه‌ای که می‌تواند جدی‌ترین و معنادار‌ترین پاسخ‌ها را به دشمنان دهد یاد کردند و با تأکید بر مبنا قرار دادن منویات و تدابیر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در عرصه ارتقای توان بازدارندگی، اعلام کردند: ظرفیت‌سازی دفاعی روزآمد و متناسب با تهدیدات آینده و تحولات پیش‌ِرو‌، راهبرد نیروهای مسلح بوده و به‌فضل الهی با شتاب روزافزون تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان