۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین فعالیت ۱۴۰ تعاونی روستایی، زنان و تولید در قزوین
کد خبر: ۲۶۵۰۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۳ ساعت: ۹:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس تعاون روستایی استان خبرداد:

فعالیت ۱۴۰ تعاونی روستایی، زنان و تولید در قزوین

رئیس تعاون روستایی استان بیان کرد: این سازمان دارای ۱۴۰ تعاونی روستایی، کشاورزی، زنان و تولید است که حدود ۶۰ هزار بهره بردار کشاورزی در آن عضو هستند.

فعالیت ۱۴۰ تعاونی روستایی، زنان و تولید در قزوین
محمود محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: 13تا 19 شهریور هر سال در تقویم‌ها به نام هفته تعاون به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوان تعاونی‌های روستایی، اظهار کرد: تعاونی‌ها یك اهرم مناسب برای توسعه اقتصادی به شمار می‌روند كه همگام با سیاست‌های دولت در بهبود شرایط زندگی، كار، تولید و ارتقای سطح درآمد و وضعیت اجتماعی مردم مؤثر هستند.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه بیشترین سهم در تعاونی‌ها را تعاونی‌های روستایی به خود اختصاص داده اند، اعلام کرد: این سازمان دارای ۱۴۰ تعاونی روستایی، کشاورزی، زنان و تولید است که حدود ۶۰ هزار بهره بردار کشاورزی در آن عضو هستند.

وی تصریح کرد: تعاونی‌ها از طریق واگذاری اختیار به مردم، توسعه خدمات اجتماعی، حمایت و حفظ طبیعت اشتغالزایی و ایجاد فرصت‌هایی برای پیشرفت و ترقی زنان، منجر به رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و در نهایت بهبود عملكرد شركت‌های تعاونی می‌شوند.

محمودی با اشاره به اینکه شركت‌های تعاون علاوه بر ایجاد اشتغال به كسب درآمد کمک می‌کنند، افزود: اصلی‌ترین چالش روستاها مهاجرت است، برای کنترل این معضل باید ظرفیت‌های تولید، ایجاد درآمد و اشتغال گسترش یابد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان