۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۵ طرح تعاونی در قزوین با اشتغال‌زایی۶۱ نفر افتتاح می‌شود
کد خبر: ۲۶۵۰۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۳ ساعت: ۸:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان:

۵ طرح تعاونی در قزوین با اشتغال‌زایی۶۱ نفر افتتاح می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از افتتاح ۵ طرح تعاونی در استان قزوین با اشتغال‌زایی۶۱ نفر در هفته تعاون خبر داد.

۵ طرح تعاونی در قزوین با اشتغال‌زایی۶۱ نفر افتتاح می‌شود
مسعود بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: تکثر فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسالت دست‌اندکاران این وزارتخانه را سنگین‌تر کرده و اشتغال، کارآفرینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله وظایف سنگین این وزارت‌خانه است.

وی ادامه داد: تعاون ریشه در مفاهیم قرآنی دارد و خداوند در قرآن همه‌ی مسلمانان را به تعاون در نیکوکاری و تقوا توصیه کرده و این دو مفهوم همزاد یکدیگر شده‌اند.

وجود 649 تعاونی فعال در استان با ایجاد 7579 شاغل
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اذعان کرد: در استان 649 تعاونی فعال وجود دارد که و برای7579 نفر شغل ایجاد کرده‌اند.

وی گفت: درسال گذشته 899 فرصت شغلی ایجاد شده است و این در حالی است که در پنج ماهه نخست امسال 410 فرصت شغلی ایجاد شد.

طرح روستا تعاون در استان قزوین اجرا می‌شود
وی شناخت مزیت‌های اشتغالزایی در مناطق روستایی را از برنامه‌های جدی دولت عنوان و تصریح کرد: در این راستا طرح «روستا – تعاون» شکل گرفت و مهم‌ترین هدف آن تقویت و ارتقاء فرهنگ کار است و معاونت اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ماموریت دارد با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش به تغییر نگرش جامعه کارگری کمک کند.

بابایی با بیان اینکه تعاون امر مقدس است که در استان به آن توجه جدی می‌شود، گفت: در هفته تعاون5 طرح تعاونی در استان قزوین با اشتغال‌زایی 61 نفربا بیش از 32 میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان