۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مدیرعامل جدید باشگاه کاسپین قزوین منصوب شد
کد خبر: ۲۶۵۰۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۲ ساعت: ۸:۵۸ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی؛

مدیرعامل جدید باشگاه کاسپین قزوین منصوب شد

با صدور حکمی از سوی رضا گروسی رئیس هیات مدیره باشگاه کاسپین قزوین، ابراهیم عصار زاده به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شد.

مدیرعامل جدید باشگاه کاسپین قزوین منصوب شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار ورزشی استان را در ادامه می‌خوانید: 

پیراهن و سرود باشگاه کاسپین قزوین رونمایی شد
به مناسبت 9 شهریور روز قزوین از پیراهن و سرود باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین رونمایی شد. در این مراسم مسئولین ارشد استانی، شهردار قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر و جامعه ورزش و جوانان استان حضور داشتند، این آئین همزمان با روز قزوین در تالار اجتماعات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با حضور مسئولان استانی برگزار شد.پخش فیلم، رونمایی از لباس باشگاه و اجرای حرکات با توپ از برنامه های این مراسم بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین قزوین در این مراسم گفت: امیدواریم با تحولات اخیر شاهد درخشش و موفقیت بیشتر این باشگاه در عرصه تیم داری باشیم و بتوانیم به مطالبات و خواسته های هواداران جامه عمل بپوشانیم.

محمدابراهیم عصارزاده افزود: هفته آینده پس از پنج سال دفتر این باشگاه به طور مستقل افتتاح خواهد شد که نقش موثری در پیشبرد بهتر اهداف باشگاه ایفا می‌کند.

سرمربی تیم کاسپین و عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این مراسم گفت: ورزش، بهترین ابزار برای نجات جوانان از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است و باید همه دستگاه ها و مدیران با همکاری هم در این زمینه اقدام کنند‌.

سعید دقیقی افزود: امروز باید قزوین را بهتر از گذشته به جهان معرفی کرد که این مهم، نیازمند همکاری و کار جهادگونه مسئولان است.

باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین از سال 91 کار خود را آغاز کرد و اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال و امید تیم داری می‌کند.

۸ پروژه ورزشی در استان قزوین به بهره برداری رسیده است

عباس علایی مقدم قائم مقام و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت پروژه ورزشی شامل شش سالن سرپوشیده و دو زمین چمن با ۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان در استان افتتاح شده است.

وی افزود: یک مجموعه ورزشی و فرهنگی با بیش از شش میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی ساخته شده و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن توسط تسهیلات اداره ورزش تامین شده است و با داشتن امکانات بسیار خوب شامل استخر، زمین تنیس، سالن سرپوشیده مورد استفاده گروههای مختلف سنی قرار گیرد.

قائم مقام اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: برای اجرای فاتز دوم این طرح بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است تا بخش تفریحی و رفاهی شامل رستوران نیز افتتاح شود و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

علایی مقدم یادآورشد: مکان این مجتمع در مسیر ورودی شهر قزوین قرار دارد و با تکمیل آن می توان زمینه جذب گردشگران را نیز فراهم کرد و محلی مناسب برای تفریح و ورزش مردم مهیا کرد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ پروژه ورزشی شامل شش سالن سرپوشیده، دو زمین چمن، با ۱۰ هزار و ۹۰۰ مترمربع زیربنا با ۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

قائم مقام و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: تا پایان سال نیز ۲۰ پروژه ورزشی دیگر در مناطق مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید که سرانه ورزش استان را به نحو قابل توجهی افزایش خواهد داد.

مدیرعامل جدید باشگاه کاسپین قزوین منصوب شد
با صدور حکمی از سوی رضا گروسی رئیس هیات مدیره باشگاه کاسپین قزوین، ابراهیم عصار زاده به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شد.

باشگاه کاسپین هم اکنون در رشته فوتبال و در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تیم داری می‌کند.

بازیکنان کاسپین قزوین این روزها تمرینات خود را زیر نظر سرمربی خود سعید دقیقی بازیکن سابق تیم ملی انجام می دهند و خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته 2 آماده می کنند.

پیش از این، مرتضی ململی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین قزوین بود، باشگاه کاسپین در شهریور ماه 1391 با خرید امتیاز تیم کاوه تهران خریداری شد.

شهرداری‌های استان قزوین اکنون سهام دار این باشگاه هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان