۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۳ طرح تولیدی و صنعتی در قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۲۶۵۰۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۱ ساعت: ۱۶:۲۴ ↗ لینک کوتاه

با حضور معاون وزیر صنعت در استان؛

۳ طرح تولیدی و صنعتی در قزوین افتتاح شد

معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت گفت: پرداخت هزینه‌های خرید از قطعه سازان در یک روند سه ماهه انجام می شود و بدهی به خودروسازان بزرگ نداریم.

۳ طرح تولیدی و صنعتی در قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمدرضا فیاض معاون توسعه، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت ظهر پیش از ظهر امروز(شنبه) برای افتتاح دو طرح صنعتی و تولیدی و یک طرح توسعه امروز(شنبه) در سفری یک روزه وارد قزوین شد.

وی در دیدار با همتی استاندار قزوین اظهار داشت: با پرداخت به موقع طلب قطعه سازان و خودرو سازان از تولیدکنندگان حمایت لازم را انجام داده ایم.

فیاض در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت صنایع و تولیدکنندگان و بسته‌های حمایتی از کارآفرینان گفت: با توجه به تغییرات ناشی از روی کار آمدن دولت دوازدهم شاید کمی در برنامه ها عقب مانده ایم که باید بسرعت جبران کنیم.

وی اضافه کرد: تا پایان هفته وضعیت سودهای بانکی تثبیت خواهد شد و شرایط برای تصمیم گیری مساعد خواهد شد.

معاون توسعه، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت تصریح کرد: پرداخت هزینه‌های خرید از قطعه سازان در یک روند سه ماهه انجام می‌شود و بدهی به خودروسازان بزرگ نداریم.

وی یادآورشد: سالانه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان از قطعه سازان خرید می‌شود که پرداخت بموقع هزینه‌های یادشده کمک موثری به تولید است.

گفتنی است؛ در سفر امروز معاون وزیر صنعت طرح توسعه شرکت تولیدی برنا کلید البرز واقع در شهرک صنعتی کاسپین با سرمایه گذاری ۵ و نیم میلیارد تومان و اشتغال ۷۰ نفری در زمینا تولید انواع سیلندرهای هوایی و تابلویی پست‌های فشار قوی افتتاح شد.

برای اجرای طرح توسعه کارخانه تولید هیدروکربن‌های سبک و سنگین و انواع روان کارهای صنعتی در قزوین ۲۰ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

واحد صنعتی فیروزا، تولید کننده سازه‌های متحرک جرثقیل‌های سقفی با حضور دکتر فیاض، معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت معدن و معاون امور اقتصادی استاندار به بهره برداری رسید.

همچنین واحد تولید انواع جرثقیل‌های سقفی در شهرستان آبیک افتتاح شد، این واحد تولیدی با ۳۳۷ میلیارد ریال راه اندازی شده و ۱۳۵ نفر در آن مشغول به کار شده اند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان