۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۳ هزارنفر در جشنواره فرهنگی-اجتماعی دانشجومعلمان کشور شرکت کردند
کد خبر: ۲۶۴۹۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۱ ساعت: ۱۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول دبیرخانه جشنواره‌های دانشگاه‌های فرهنگیان:

۱۳ هزارنفر در جشنواره فرهنگی-اجتماعی دانشجومعلمان کشور شرکت کردند

مسئول دبیرخانه جشنواره‌های دانشگاه‌های فرهنگیان کشور بیان کرد: این جشنواره‌ها جایگاه منحصر به فردی در کشور دارد که در سال جاری ۱۳ هزارنفر در جشنواره فرهنگی-اجتماعی دانشجومعلمان کشور شرکت کردند.

۱۳ هزارنفر در جشنواره فرهنگی-اجتماعی دانشجومعلمان کشور شرکت کردند
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ سید کامران میرمعینی مسئول دبیرخانه جشنواره‌های دانشگاه‌های فرهنگیان قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: بیست و هفتمین جشنواره فرهنگی-اجتماعی دانشجومعلمان کشور در سال جاری با توجه به ظرفیت‌های خوب قزوین به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در جشنواره بیست و هفتم برای نخستین بار است که همه رشته‌ها تجمیع می‌شود؛ امسال دانشجویان در 52 رشته در کنار یکدیگر رقابت خواهند کرد.

این مسئول بیان کرد: در سال جاری کانون‌های فرهنگی و هیئت‌های مذهبی و نشریات و انجمن‌ها نیز در مسابقات حضور دارند که زمینه ساز ایجاد خدمات دوسویه برای دانشگاه است، تا سطح جشنواره ارتقای کمی و کیفی پیدا کند.

وی عنوان کرد: در جشنواره‌های دانشگاه‌های فرهنگیان ما اهداف بلندی را دنبال می‌کنیم و این جشنواره‌ها جایگاه منحصر به فردی در کشور دارد که در سال جاری 13 هزارنفر در جشنواره فرهنگی-اجتماعی دانشجومعلمان کشور شرکت کردند.

میرمعینی بیان کرد: از بین 13 هزارنفر از دانشجومعلمان 800 نفر آقا و خانم برگزیده شده اند که در استان قزوین طی جشنواره بیست و هفتم باهم رقابت خواهند کرد.

وی ابراز کرد: نفرات برگزیده مسابقات 52 گانه جشنواره فرهنگی و اجتماعی فرهنگیان در جشنواره ملی دانشجویان دانشگاه‌های کشور که آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

این مسئول گفت: تمام داوران این دوره از استان میزبان یعنی قزوین انتخاب شده اند و 70 استاد در رشته‌های مختلف حضور خواهند داشت؛ مسابقات خواهران در تاریخ‌های 11 تا 14شهریورماه و آقایان در تاریخ 16 تا 19 برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان