۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین امیددهی به جامعه وظیفه اصحاب رسانه است
کد خبر: ۲۶۴۹۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۰ ساعت: ۱۴:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

امیددهی به جامعه وظیفه اصحاب رسانه است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به اینکه امیدرسانی به جامعه وظیفه اصحاب رسانه است، بیان کرد: سلاح ما، قلم ماست و با شیوه‌های مختلف از جمله خبرنویسی، مصاحبه و گزارش نویسی باید پیام انقلاب را به مردم برسانیم.

امیددهی به جامعه وظیفه اصحاب رسانه است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین روز گذشته(پنجشنبه) در دومین طرح ولایت رسانه ویژه اصحاب رسانه استان قزوین در کانون جوانان بسیج بیان کرد: چند ماهی است که فعالیت‌های بسیج رسانه در دو بخش خواهران و برادران به صورت جدی آغاز شده است.

وی افزود: در روز خبرنگار 12 برنامه از سوی بسیج رسانه قزوین برای اصحاب رسانه برگزار شد و بسیج رسانه برنامه‌های متنوعی را نیز در ادامه فعالیت‌های خود پیش بینی کرده است.

این مسئول ادامه داد: طبق تفاهم نامه ای که با حوزه هنری انجام شده دوره‌های آموزش خبرنگاری تخصصی و دوره‌های خبرنگاری با رویکرد فرهنگی-هنری برگزار خواهد شد و مدنظر داریم دوره خبرنگاری با رویکرد اجتماعی در زمنیه اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی در بسیج رسانه برگزار کنیم.

وی بیان کرد: امسال رویکرد سپاه و بسیج مسجدمحوری است و علت این رویکرد پررنگ تر کردن حضور مردم و فعال کردن نقش آنها در مساجد است.

کشاورز اضافه کرد: دوره ای با محوریت خبرنگار مسجد برگزار خواهد شد که هر مسجد یک خبرنگار اختصاصی داشته باشد که بتواند آن مسجد را به نحوه احسن معرفی و برنامه‌های فرهنگی هنری و مذهبی آن را به عموم مردم جامعه اطلاع رسانی کند.

وی اعلام کرد: سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی حضوری فعال دارد و برگزاری دوره‌ اردوی جهادی با حضور اصحاب رسانه پیش بینی شده است تا خبرنگاران از نزدیک فعالیت جهادگران را ببیند و با مجریان این کار گفت‌و‌گو داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه امیدرسانی به جامعه وظیفه اصحاب رسانه است، ابراز کرد: چند قرارگاه جهادی در قزوین وجود دارد که هم اکنون قرارگاهی در حوزه عمرانی در منطقه طارم سفلی و دیگر قرارگاه‌های آن در آبگرم، آوج مشغول به فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: برنامه مشهد مقدس ویژه خواهران اصحاب رسانه در مهرماه و برنامه‌های ورزشی از قبیل پیاده روی، تیراندازی، شنا و فوتسال، جشنواره جام ورزشی در دهه فجر، برگزاری جشنواره ابوذر از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده سازمان بسیج رسانه استان قزوین است.

کشاورز یادآور شد: 5نفر از منتخبین طرح ولایت استانی به طرح ولایت کشوری که در سطح بالاتری برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

وی در ادامه گفت: در طرح ولایت بسیج رسانه استان نیز اساتیدی از جمله دکتر مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و عضو هئیت مدیره انجمن روزنامه نگاران مسلمان در حوزه ویژگی رسانه‌های انقلابی، آیت الله اسلامی با موضوع اخلاق و رسانه و دیگر اساتید با موضوع امنیت در رسانه‌های نوین و جریان شناسی فرهنگی در این دوره حضور دارند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: سلاح ما، قلم ماست و با شیوه‌های مختلف از جمله خبرنویسی، مصاحبه و گزارش نویسی باید پیام انقلاب را به مردم برسانیم.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان