۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین آمریکایی‌ها امروز به دنبال وضع تحریم‌های جدید به بهانه‌های پوچ هستند
کد خبر: ۲۶۴۹۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۹ ساعت: ۱۱:۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

آمریکایی‌ها امروز به دنبال وضع تحریم‌های جدید به بهانه‌های پوچ هستند

استاندار قزوین در همایش راه رجایی بیان کرد: امروز آمریکاییان در هر شرایطی به دنبال وضع تحریم‌های جدید به بهانه‌های پوچ هستند؛ اما همواره شاهدیم که همبستگی و وحدت در جامعه بیشتر شده است.

آمریکایی‌ها امروز به دنبال وضع تحریم‌های جدید به بهانه‌های پوچ هستند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ فریدون همتی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(پنج‌شنبه) در همایش «راه رجایی» که با حضور علی‌اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی کشور در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهید رجایی متعلق به این آب و خاک است بنابراین به منظور تجلیل از این شهید بزرگوار و همه شهدا این همایش همزمان با هفته دولت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تبیین راه رجایی و باهنر و شهدای دولت محور اصلی برگزاری این همایش است، افزود: شهدا منحصر به نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی نیستند؛ بلکه از دولتمردان، بازاریان، اصناف، دانشجویان و از همه اقشار و گروه‌های جامعه در میان شهدا هستند که در دفاع از کشور و انقلاب جان خود را تقدیم کردند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب در طول این سال‌ها انواع توطئه‌ها و اقدامات را برای متوقف کردن و حذف جمهوری اسلامی ایران به کار گرفتند؛ اما علی‌رغم همه این دشمنی‌ها، اقدامات آنها بی‌نتیجه ماند.

وی عنوان کرد: هر اقدام دشمن موجب افزایش انسجام و هوشیاری مردم شده و استحکام بیشتر ملی و همگرایی و وحدت و تقویت ارتباط بین مردم و رهبری را به دنبال داشته است.

همتی تصریح کرد: امروز نیز شهدای مدافع حرم در دفاع از ارزش‌ها از جان خود گذشتند که هرگاه هر شهیدی در قزوین تشییع می‌شود، با حضور باشکوه مردم، اجتماعات بزرگ خودجوشی برای گرامیداشت شهدا شکل می‌گیرد که نشانه عزم و اراده ملت برای ادامه راه شهدا است.

وی عنوان کرد: دشمنان باید بدانند که توطئه و اقدامات ضد ایرانی آنها در هر حوزه‌ای که باشد، با پیروزی ملت و خواری دشمنان به سرانجام خواهد رسید.

استاندار قزوین بیان کرد: شهید رجایی الگو و اسوه همه ما ایرانیان است چراکه با مطالعه زندگینامه این شهید بزرگ متوجه ساده‌زیستی، دغدغه‌مندی او نسبت به مستضعفان و مردم کشور، جدیت و قاطعیت او می‌شویم که همواره به فکر اعتلای انقلاب بود.

همتی با بیان اینکه عزت و اقتدار نظام به برکت خون شهدا و فداکاری آنها است، خاطرنشان کرد: دشمنی دشمنان نظام و انقلاب هیچ‌گاه تمام نخواهد شد؛ اما دشمنان باید بدانند که با کشور ایران جز با احترام و رعایت حقوق متقابل نباید برخورد کنند.

وی در پایان گفت: امروز آمریکاییان در هر شرایطی به دنبال وضع تحریم‌های جدید به بهانه‌های پوچ هستند؛ اما همواره شاهدیم که همبستگی و وحدت در جامعه بیشتر شده است.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان