۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین لابی حسن خمینی برای ابقای رفقایش در شهرداری
کد خبر: ۲۶۴۹۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۹ ساعت: ۹:۵۱ ↗ لینک کوتاه

از شهردار سابق منطقه یک تا متهم حادثه کارواش سعادت آباد

لابی حسن خمینی برای ابقای رفقایش در شهرداری

اگر همین روند ادامه پیدا کند، بايد منتظر ماند و ورود نزديكان حسن خميني به شهرداري تهران را در روزهاي اتي به نظاره نشست.

لابی حسن خمینی برای ابقای رفقایش در شهرداری
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، اخبار رسیده حکایت از آن دارد که سیدحسن خمینی رایزنی و فشار بر محمدعلی نجفی برای ابقای دو مدیر فعلی شهرداری تهران را آغاز کرده است.
 این دو مدیر، در حال حاضر معاون خدمات شهری شهرداری تهران و شهردار منطقه 2 هستند.


اخیرا حضور غیرمنتظره حسن خمینی در مراسمی شبیه به گودبای پارتی برای محمدباقر قالی باف که بعد از رفتنش از شهرداری و قبل از سفرش به مکه مکرمه برگزار شد، حواشی و واکنش های متعددی به دنبال داشته است؛ آن هم درست دو روز بعد از دیدار صمیمی و البته قابل انتظارش با محمدعلی نجفی؛ شهردار جدید. از همین روست که تلاش وی برای ابقای دو مدیر منصوب قالی باف، رنگ و بوی دیگری به بازی دوسره او داده است.

مجتبی یزدانی، یکی از مدیرانی است که حسن خمینی به دنبال ابقای او در شهرداری است. وی در حال حاضر معاون خدمات شهری شهرداری تهران است، اما پیشتر شهردار منطقه یک بوده؛ همان منطقه ای که حسن خمینی در آن – در جماران - اقامت دارد.

فرد دیگر، عزیزالله نظری شهردار فعلی منطقه 2 است. نظری در جریان رسوایی ماموران شهرداری در ماجرای کارواش سعادت آباد، در بهمن ماه 94 با ارسال نامه ای به قالی باف از سمت خود استعفا داد. رسانه های وابسته به شهرداری تهران هم روی این نامه مانور فراوانی داده و ژست گرفتند. اما خبری از پذیرش استعفا توسط قالی باف نشد و بعدها مشخص شد که نظری همچنان در شهرداری منطقه 2 مشغول به کار است! شهرداری که یکی از فرزندانش، در انگلیس درس می‌خواند و همچنان امیدوار است با وساطت و عنایت حسن خمینی همچنان در این سمت باقی بماند.

جالب است که ماجرای چوب و چماق کشی در کارواش سعادت آباد چنان شهرداری را بی آبرو کرد که حتی رفقای پروپاقرص قالی باف در شورای شهر هم نتوانستند از "تقصیر" شهرداری در آن نگویند.

اما اکنون شهردار همان منطقه پس از همان استعفای شبه صوری(!) در تلاش است تا از دوره گذار قالی باف به نجفی هم به سلامت عبور کند؛ آن هم با الطاف سیدحسن خمینی که هنوز به درستی معلوم نیست دلیل اصرارش بر ماندن این دو شهردار فعلی و سابق مناطق شمال شهر تهران چیست.

از آن مهم تر اینکه، حسن خميني از کدام جایگاه چنین درخواست هایی را مطرح و در امور شهرداری تهران دخالت می کند؟ با اين تفاسير اگر همین روند ادامه پیدا کند، بايد منتظر ماند و ورود نزديكان حسن خميني به شهرداري تهران را در روزهاي اتي به نظاره نشست.


انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان