۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مدافعان حرم شاگردان شهدای دفاع مقدس هستند
کد خبر: ۲۶۴۹۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۹ ساعت: ۹:۱۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

مدافعان حرم شاگردان شهدای دفاع مقدس هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار خانواده شهید "حجت الاسلام آقاجانی" گفت: رزمندگانی که هم اکنون در عراق برای امام حسین(ع) و در سوریه برای حضرت زینب(س) در حال جنگ و دفاع از مرزهای اسلام هستند، به طور یقین شاگردان شهدای دفاع مقدس هستند.

مدافعان حرم شاگردان شهدای دفاع مقدس هستند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین شب گذشته(چهارشنبه) با حضور در منزل شهید تازه شناسایی شده شهید "حجت الاسلام آقاجانی" با مادر، همسر و فرزند شهید دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در این دیدار اظهار کرد: صبر و استقامت مادران شهدای مفقودالاثر ستودنی است.

وی خطاب به مادر شهید "حجت الاسلام آقاجانی" اذعان کرد: آنهایی که هم اکنون در عراق برای امام حسین(ع) و در سوریه برای حضرت زینب(س) در حال جنگ و دفاع از مرزهای اسلام هستند، به طور یقین شاگردان فرزند گرامی شما هستند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: پروردگار عالم اجر شکیبایی و چشم انتظاری را به خانواده‌های شهدای مفقودالاثر داده است و آنها به مقام صابرین می‌رسند.

وی در پایان عنوان کرد: خدای متعال پدر این شهید بزرگوار را با شهدا محشور کند و به شما مادر گرامی نیز سلامتی و عمر باعزت عنایت کند و این شهدای عزیز نیز شفیع همه ما در روز قیامت باشند.

مادر شهید "حجت الاسلام آقاجانی" در این دیدار گفت: فرزندم را همانند حضرت علی اکبر امام حسین(ع) در راه دین دادم و بیش از 30 سال چشم انتظار آمدن پیکر فرزندم بودم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان