۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کارگروه سلامت مالی در اوقاف قزوین تشکیل می‌شود
کد خبر: ۲۶۴۹۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۸ ساعت: ۱۳:۱۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول مالی غیرعمومی اوقاف استان:

کارگروه سلامت مالی در اوقاف قزوین تشکیل می‌شود

مسئول مالی غیرعمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین از تشکیل کارگروه سلامت مالی در اوقاف قزوین خبر داد.

کارگروه سلامت مالی در اوقاف قزوین تشکیل می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ جلسه کارگروه سلامت مالی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه که معاونت توسعه و منابع و پشتیبانی، مسئول مالی غیرعمومی استان و کارشناسان مالی غیرعمومی شهرستان‌های استان حضور داشتند، مدیرکل اوقاف استان ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این نشست بر تلاش بی‌وقفه همکاران در راستای تحقق برنامه محوری در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه برابر شناسه برنامه‌های اعلامی سال 96 به ویژه شناسه‌های دارای اولویت تاکید کرد.

محمد ابراهیم توفیقی مسئول مالی غیر عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در ادامه از تشکیل کارگروه سلامت مالی در اوقاف قزوین خبر داد.  

وی با تشریح به اهداف این کارگروه اظهار کرد: اعم اهداف این کارگروه را می‌توان شفاف سازی مالی، دقت و نظارت براسناد مالی و سلامت کاری مجموعه مالی در سطح ادارات و بقاع متبرکه استان و همچنین نحوه تحقق ابلاغ و دستورالعمل‌های مربوطه در حوزه مالی و تحقیق‌ بیان نمود.

این مسئول در پایان گفت: مقرر شد که جلسه این کارگروه به صورت ماهانه و منظم در یکی از بقاع شاخص حوزه اجرایی شهرستان‌ها برگزار شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان