۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین مدافعان حرم تداوم بخش آرمان‌های انقلاب هستند
کد خبر: ۲۶۴۸۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۷ ساعت: ۱۵:۲۷ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین در حاشیه مراسم تشییع شهدا:

مدافعان حرم تداوم بخش آرمان‌های انقلاب هستند

معاون سیاسی استاندار قزوین در حاشیه مراسم تشییع شهدا بیان کرد: مدافعان حرم نیز با حضورشان در عرصه دفاع از حرم ادامه دهنده راه این شهیدان و تداوم بخش آرمان‌های انقلاب هستند، مهم ترین پیام این مراسم و شهدا تداوم این راه و هدف است.

مدافعان حرم تداوم بخش آرمان‌های انقلاب هستند
سعید شاهرخی در حاشیه مراسم تشییع سه شهید مفقودالاثر تازه شناسایی شده دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین  گفت: پیام شهدا همان هدفی است که به خاطر آن به میدان مبارزه با دشمن رهسپار شدند، هدف آنها نیز تداوم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه افزود: اکنون این هدف را در مردم نیز می‌بینیم که پس از ده‌ها سال از پیروزی انقلاب اسلامی با این حضورشان در این مراسم ادامه دهنده راه شهدا هستند.

معاون سیاسی استاندار قزوین تاکید کرد: مدافعان حرم نیز با حضورشان در عرصه دفاع از حرم ادامه دهنده راه این شهیدان و تداوم بخش آرمان‌های انقلاب هستند، مهم ترین پیام این مراسم و شهدا تداوم این راه و هدف است.

وی در خصوص وضعیت امنیتی ایران در اوضاع کنونی منطقه تصریح کرد: خوشبختانه علی رغم اینکه در کشورهای همسایه ما شرایط سختی وجود دارد، ایران به مثابه یک جزیره امن، امن ترین نقطه منطقه است.

این مسئول در پایان بیان کرد: امنیت امروز کشور حاصل تدبیر مقام معظم رهبری و آمادگی دفاعی نیروهای نظامی و انتظامی ما در اقصی نقاط کشور است و امیدوارم همین روند هم ادامه پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام/5001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان