۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نقد رسانه‌ها مدیریت شهری را از فساد دور می‌کند/ شروع برنامه‌های "روز قزوین" باحضور رئیس سازمان انرژی اتمی
کد خبر: ۲۶۴۸۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۷ ساعت: ۹:۴ ↗ لینک کوتاه

سرپرست شهرداری قزوین:

نقد رسانه‌ها مدیریت شهری را از فساد دور می‌کند/ شروع برنامه‌های "روز قزوین" باحضور رئیس سازمان انرژی اتمی

سرپرست شهرداری قزوین از شروع برنامههای روز قزوین با حضور دکتر صالحی خبر داد و ابراز کرد: بیان انتقادهای تند و سازنده از سوی رسانه‌ها موجب سالم شدن فضای مدیریت شهری و دور شدن از فساد می‌شود.

نقد رسانه‌ها مدیریت شهری را از فساد دور می‌کند/ شروع برنامه‌های "روز قزوین" باحضور رئیس سازمان انرژی اتمی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علی صفری سرپرست شهرداری قزوین شب گذشته(دوشنبه) در دیدار با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری با اشاره به برنامه‌های قزوین اظهار کرد: در هفته قزوین محور برنامه‌ها به سمت اجرای در فضای اجتماعی است و برنامه های روز قزوین با همایش "راه رجایی" با حضور دکتر صالحی در استان شروع می‌شود.
 
وی فزود: روز قزوین فقط روز شهرداری نیست؛ بلکه با مشارکت اداره کل ارشاد ارشاد و میراث فرهنگی برنامه‌های مختلفی برای مردم استان درنظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: برگزاری همایش بانوان، همایش سالمندان، همایش کودکان در بوستان طبیعت، اجرای برنامه شب‌های فیروزه ای و نمایشگاه صنایع دستی در سعدالسلطنه از جمله برنامه‌های روز قزوین است.

وی بیان کرد: در هفته قزوین دهکده بوستات طبیعت و بوستان فدک به صورت رایگان ارایه خدمات دارد و همچنین آیین رونمایی از کتاب سال قزوین و مسابقات چوگان ویژه بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

سرپرست شهرداری قزوین ابراز کرد: در روز عید غدیرخم سرویس اتوبوسرانی به صورت رایگان ارایه خدمات دارد، همچنین غدیرخوانی به مدت سه شب در معابر عمومی و فضاهای اجتماعی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: روز قزوین فقط مختص شهرداری نیست و ماهم بخشی از بدنه آن هستیم، مهم نیست مدیریت شهری برعهده چه کسانی است بلکه مهم سیاستگذاری‌ها و برنامه‌هاست.

صفری با اشاره به اینکه نگاه به شهر باید از سخت افزاری به نرم افزاری تغییر کند، بیان کرد: شهرها فقط برج و پل نیست بلکه مشکلات شهری در حوزه اجتماعی و فرهنگی باید مدنظر قرار بگیرد.

وی ابراز کرد: قزوین یک شهر فرهنگی است اما فرهنگ شهری در آن پیاده نشده است، مدیریت شهری باید بکوشد سرانه زندگی آسان را در شهر افزایش دهند تا شهروندان به شهر احساس تعلق کنند.

این مسئول عنوان کرد: باید مردم در دایره تصمیم گیری شهرداری حضور داشته باشند؛  تصمیم گیری پشت درب‌های بسته انجام نگیرد و شهرداری یک اتاق شیشه ای است که همه تصمیمات در آن دیده شود.

وی عنوان کرد: نقدهای اصحاب رسانه ما را عصبانی نمی‌کند و در مدیریت شهری جدید از هیچ خبرنگاری شکایت نخواهد شد.

سرپرست شهرداری قزوین گفت: امروز ۷۰ درصد درآمدهای شهرداری به صورت درآمد ناپایدار است و وقتی با رکود ساخت و ساز مواجه می‌شویم خزانه شهرداری خالی خواهد شد.

وی بیان کرد: شهرداری یک نهاد مستقل است و استقلال آن به معنای جنگ و ستیز با دیگر نهادها نیست؛ بلکه باهمه تعامل داریم و سعی می کنیم مسایل سیاسی به حوزه مدیریت شهری ورود پیدا نکند.

صفری عنوان کرد: بیان انتقادهای تند و سازنده از سوی رسانه‌ها موجب سالم شدن فضای مدیریت شهری و دور شدن از فساد می‌شود.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان