۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جشنواره ساخت قایق با مواد بازیافتی برگزار می‌شود/ فعالیت ۴۰۰ ورزشکار قزوینی در رشته قایقرانی
کد خبر: ۲۶۴۸۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۷ ساعت: ۸:۴۹ ↗ لینک کوتاه

دبیر هیئت قایقرانی استان:

جشنواره ساخت قایق با مواد بازیافتی برگزار می‌شود/ فعالیت ۴۰۰ ورزشکار قزوینی در رشته قایقرانی

دبیر هییت قایقرانی استان قزوین گفت: در نظر داریم تا برای نخستین بار «جشنواره ساخت قایق با مواد بازیافتی» با قابلیت شناوری را در استان قزوین برگزار کنیم.

جشنواره ساخت قایق با مواد بازیافتی برگزار می‌شود/ فعالیت ۴۰۰ ورزشکار قزوینی در رشته قایقرانی
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ مسعود بهرامی دبیر هیئت قایقرانی استان قزوین در نشست خبری که روز گذشته(دوشنبه) در دفتر هیئت قایقرانی شهر محمدیه واقع در پارک بهشت شهرک مهرگان برگزار شد، اظهار کرد: مسابقه ماورای اسلالوم در سطح کشور برای نخستین بار در استان قزوین در رده سنی ۱۴ تا ۲۰ سال ویژه بانوان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: از جمله فعالیت‌های مطلوب انجام شده در این رشته ورزشی، برگزاری دوره مربیگری درجه سه بعد از استان تهران با نام مسابقات «ماورای اسلالوم» است.

دبیر هیئت قایقرانی استان قزوین خاطرنشان کرد: در این دوره 31 داور از استان‌های زنجان، گیلان، مازندران، یزد، آذربایجان شرقی، البرز و قزوین شرکت داشتند که پس از طی سه روز دوره آموزشی مدرک داوری درجه سه به آنها اعطاء می‌شود.

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات خوب انجام شده در رشته اسلالوم، تمرکززدایی از تهران و دخیل شدن سایر استان‌ها در برگزاری مسابقات و اجرای طرح‌های مختلف می‌باشد.

وجود ۶ پایگاه قایقرانی در استاد قزوین

بهرامی با اشاره به اقدامات هیئت قایقرانی استان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های ورزشی انجام شده، برگزاری دوره آموزشی تیم نابینایان در استان قزوین است که این دوره برای اولین بار در جهان برگزار شد.

وی اضافه کرد: همچنین در نظر داریم که برای نخستین بار «جشنواره ساخت قایق با مواد بازیافتی» با قابلیت شناوری ویژه نوجوانان و همچنین «مسابقه قایقرانی دختران و مادران، پسران و پدران» را در استان قزوین برگزار کنیم.

دبیر هیئت قایقرانی استان قزوین با اشاره به فعالیت ۴۰۰ ورزشکار قزوینی در رشته قایقرانی بیان کرد: هم‌اکنون ۶ پایگاه‌ قایقرانی در شهرستان‌های آوج، بوئین‌زهرا، الموت، قزوین، تاکستان و البرز فعال است.

وی با اشاره به آغار فعالیت رشته قایقرانی استان از سال 84 عنوان کرد: طی سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی در رشته اسلالوم در آب‌های خروشان به دست آمده است که ما را امیدوار می‌سازد در سه سال آینده رشته اسلالوم از نظر قهرمانی کشوری و باشگاهی با رشته آب‌های آرام برابری کند‌.

گفتنی است؛ هیات قایقرانی استان قزوین میزبان برگزاری دوره سه روزه داوری درجه سه اسالوم کشور بود که این دوره آموزشی با حضور ۳۱ شرکت‌کننده از ۷ استان کشور طی سه روز اخیر برگزار شد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان