۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مردم با وجود مشکلات بیکاری و رکود به دولت اعتماد کردند/ رفع آثار تحریم سال‌ها زمان می‌برد
کد خبر: ۲۶۴۷۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۶ ساعت: ۱۳:۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

مردم با وجود مشکلات بیکاری و رکود به دولت اعتماد کردند/ رفع آثار تحریم سال‌ها زمان می‌برد

استاندار قزوین ابراز کرد: ما باید تجدیدنظری درباره ایجاد رابطه بهتر با مردم داشته باشیم تا با تکریم، خواسته‌های مردم در ادارات و دستگاه‌ها انجام گیرد؛ زیرا مردم با وجود مشکلات بیکاری و رکود به دولت اعتماد کردند.

مردم با وجود مشکلات بیکاری و رکود به دولت اعتماد کردند/ رفع آثار تحریم سال‌ها زمان می‌برد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فریدون همتی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه شورای اداری قزوین در سالن شهید امامی استانداری اظهار کرد:مردم با وجود همه مشکلات یعنی بحث بیکاری و رکورد در جامعه به دولت اعتماد کردند و در انتخابات به حجت الاسلام رای دوباره دادند؛ زیرا رفع آثار تحریم‌ها سالها زمان می‌برد.

وی افزود: همه مدیران استان و دولت باید خود را تحت نظارت خدای متعال ببینند و این موضوع را در همه عملکردهای خود مدنظر قرار بگیریم و منافع جناحی و شخصی خود را کنار گذاشته و مصلحت نظام را ارجح قرار دهیم.

این مسئول عنوان کرد: یکی از خلاءهایی که در دستگاه‌های اجرایی استان و کشور وجود دارد محدود کردن نگاه به درون سازمان و کنار گذاشتن تعاملات بین سازمانی است که باید این موضوع مورد توجه همه مسئولان قرار بگیرد.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به دولتمردان اذعان کرد: روحیه جهادی و کار خستگی ناپذیر و بدون چشمدات باید مدنظر دولتمردان قرار بگیرد و موضوع باید به جدیت پیگیری شود.

همتی تصریح کرد: متاسفانه ما جایگاه و مدیریت را ملک شخصی خود می‌دانیم و حاضر به همکاری با هیچ سازمان و اداره ای برای برقراری تعامل نیستیم.

وی گفت: ما باید تجدیدنظری درباره ایجاد رابطه بهتر با مردم داشته باشیم تا با تکریم، خواسته‌های مردم در ادارات و دستگاه‌ها انجام گیرد و مسئولان باید در دسترس مردم بوده و پاسخگوی مطالبات آنها باشند.

استاندار قزوین تاکید کرد: نظارت به زیرمجموعه‌های خود باید همیشه مدنظر مدیران استان قرار بگیرد تا با رصد مشخص شود کارهای آنها در چارچوب مقررات انجام می‌گیرد یا از مسیر خارج شده است.

این مسئول ابراز کرد: مدیران باید ریسک پذیر باشند، اگر مدیران ما قدرت خطرپذیری نداشته باشند در کارهای خود ناموفق خواهند بود.

وی گفت: ۴۵۷ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی طی پنج ماه ابتدایی سال انجام شد که با تلاش و جدیت در دولت دوازدهم این میزان باید افزایش یابد.

همتی در پایان عنوان کرد: امیدوارم در سایه برنامه‌های دولت به ویژه حوزه اقتصادی مشکلات جامعه حل شود و توفیقات خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان