۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رشد ۳ درصدی حضور خیران در طرح مفتاح الجنه
کد خبر: ۲۶۴۷۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۶ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین مطرح کرد

رشد ۳ درصدی حضور خیران در طرح مفتاح الجنه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ابراز کرد: طی ماه مبارک رمضان سال جاری میزان حضور خیران و نیکوکاران در طرح مفتاح الجنه رشد ۳/۲ درصدی داشته است.

رشد ۳ درصدی حضور خیران در طرح مفتاح الجنه
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سید مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین صبح امروز(دوشنبه) در دیدار استاندار قزوین با یک خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد، بیان کرد: کمیته امداد در قالب‌های مختلف برنامه های خدمتی به نیازمندان دارد تا بتواند نیازهای محرومان را در زمینه‌های مختلف پوشش دهد، البته در تمامی برنامه‌های خدمتی ارتباط مردمی یکی از کارهای محوری امداد است.

وی ادامه داد: در ماه رمضان سال جاری در مجموع از هشت هزار و 638 خانواده تحت حمایت کمیته امداد در قالب طرح مفتاح الجنه بازید شد که بازدیدها به نسبت سال قبل 3/2 درصد رشد داشته است.

این مسئول با اشاره به خدمات این نهاد در اقصی نقاط استان افزود: هم اکنون در استان قزوین 44 هزار و 814 نفر از خانواده‌های نیازمند در قالب تک و چند خدمتی تحت حمایت این نهاد در استان هستند.

وی اعلام کرد: براساس آمارها 5/3 درصد جمعیت استان قزوین از خدمات مختلف کمیته امداد بهره مند هستند که این میزان در شهرستان آبیک یک هزار و 550 خانوار را شامل می‌شود.

مومنی با اشاره به خدمات حوزه مسکن مددجویی توضیح داد: طی سال 95 یک هزار و 661 مورد خدمات عمرانی اعم از ساخت، خرید و تعمیرات کلی به مبلغ بیش از 55 میلیارد و 689 میلیون ریال اجرا شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان