۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دریابیگی; این قهرمانی را تقدیم به شهید حججی می‌کنیم
کد خبر: ۲۶۴۶۷۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دریابیگی; این قهرمانی را تقدیم به شهید حججی می‌کنیم

سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: نوجوانان والیبالیست ایران در رقابت‌های جهانی با حریفان جنگیدند و قهرمان شدند و این جام را تقدیم شهید مدافع حرم «محسن حججی» می‌کنند.

دریابیگی; این قهرمانی را تقدیم به شهید حججی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، علیرضا دریابیگی پس از قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت های جهانی بحرین، گفت: برای رسیدن به این نتایج باید مدت ها برنامه ریزی کرد و قهرمانی جهان به سادگی به دست نمی‌آید.

وی با بیان اینکه کسب قهرمانی در بین 20 کشور برتر جهان کار آسانی نیست و تصریح کرد: جنگیدن با تیم های قدرتمند جهان و به دست آوردن قهرمانی واقعا کار سختی است.

سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: دوستان و همکاران فدراسیون والیبال و اعضای کادر فنی برای رسیدن به این جایگاه زحمات زیادی کشیدند که در همین جا از آنان تشکر و قدردانی می کنم. بازیکنان تیم ملی نیز تلاش زیادی کردند و با تیم های مختلف جنگیدند.

وی با بیان اینکه رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان نیز همانند جبهه های جنگ بود، گفت: مسابقاتی که در سطح جهانی برگزار می شود، واقعا باید جنگید تا به مدال طلا و مقام قهرمانی رسید. نوجوانان والیبالست ایران نیز به نوعی سرباز ایران هستند.

دریابیگی در ادامه به شرایط منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: افراد زیادی از جان خود می گذرند و برای سرفرازی ایران اسلامی در این منطقه و در نبرد حق علیه باطل جان خود را از دست می دهند. والیبالیست های ایران نیز به نوعی رزمنده هستند و در سن و سال خودشان برای سرافرازی ایران اسلامی با حریفان جنگ می کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان افزود: از ابتدای حضور تیم ایران در رقابت های قهرمانی جهان با بازیکنان و کادر فنی قرار گذاشتیم که اگر تیم ایران قهرمان شد، این قهرمانی ار به شهید مدافع حرم «محسن حججی» تقدیم کنیم.

وی تاکید کرد که انقلاب اسلامی ایران تا کنون شهدای زیادی تقدیم کرده است و شهید حججی که مدت زیادی از شهادتش نمی گذرد نیز همانند دیگر شهدا نماد اقتدار، جنگندگی و عزت مردم ایران است. به همین دلیل قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان را تقدیم این شهید عزیز و خانواده گرامی اش می کنیم.

پانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان که از 27 مردادماه در شهر رفاع آغاز شده بود، یکشنبه شب با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان