۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پروفسور مطرح کره به کمک تیم ملی کشورش آمد/ بررسی شکست ایران در دانشگاه!
کد خبر: ۲۶۴۶۵۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پروفسور مطرح کره به کمک تیم ملی کشورش آمد/ بررسی شکست ایران در دانشگاه!

یک پروفسور مطرح کره‌ای در دانشگاه سمیناری را تشکیل داد تا راه‌های شکست ایران را پیش روی سرمربی کره جنوبی قرار دهد.

پروفسور مطرح کره به کمک تیم ملی کشورش آمد/ بررسی شکست ایران در دانشگاه!

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از سایت اسپورت سئول، پروفسور یک دانشگاه معتبر در کشور کره (میونگ جی) تحقیقات گسترده‌ای را برای شکست ایران انجام داده و در بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این دانشگاه سمیناری را تشکیل داد و در آن راه‌های بررسی شکست تیم ملی ایران را پیش روی سرمربی کره جنوبی قرار داد.

در این سمینار با توجه به جوی که بین هواداران فوتبال در کشور کره به وجود آمده راه‌های شکست ایران مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. 

پروفسور کره‌ای در این سمینار تحقیقات و اطلاعات آکادمیک خود را به نمایش گذاشت که در آن مشخص شد تیم ملی کره جنوبی نباید اجازه ارسال پاس‌های بلند را پیدا کند و از سوی دیگر تیم ملی کره باید با توجه به در اختیار داشتن یک مهاجم 196 سانتی از توپ‌های بلند استفاده کند. کیم شین ووک مهاجم بلندقامت تیم ملی کره جنوبی است و در این تحقیق اشاره شده که باید از وی برای دفع توپ‌های بلند ایران استفاده و اتفاقا برای حملات کره جنوبی نهایت بهره را برد.

همچنین در این تجزیه وتحلیل که از سال گذشته کلید خورده است، آمده در جنگ‌های تن به تن تیم ملی کره جنوبی باید برنامه داشته باشد و این پروفسور پیشنهاد داده راه توپ‌های سریع ایران به پشت مدافعان کره بسته شود و تیم ملی این کشور روی ضد حملات به تیم ملی ایران فشار وارد کند.

به گزارش صبح قزوین ، تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه در ورزشگاه جام جهانی شهر سئول و از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2016 از ساعت  16:30 به وقت تهران به مصاف تیم ملی کره جنوبی می‌رود.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان