۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کسب مدال طلا در مسابقات ژیمناستیک کشور/ پنجمین فستیوال بزرگ فوتبال پایه برگزار شد
کد خبر: ۲۶۴۶۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۶ ساعت: ۸:۵۵ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان؛

کسب مدال طلا در مسابقات ژیمناستیک کشور/ پنجمین فستیوال بزرگ فوتبال پایه برگزار شد

دانش آموز ژیمناستکار قزوینی مدال طلای مسابقات آموزشگاههای کشور را به گردن آویخت.

کسب مدال طلا در مسابقات ژیمناستیک کشور/ پنجمین فستیوال بزرگ فوتبال پایه برگزار شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از مهمترین اخبار ورزشی استان را در ادامه می‌خوانید:

پنجمین فستیوال بزرگ فوتبال پایه قزوین برگزار شد
پنجمین فستیوال بزرگ فوتبال پایه قزوین با حضور بیش از 700 نونهال فوتبالیست از 40 مدرسه فوتبال دارای مجوز استان در استادیوم 15 هزارنفری سردار آزادگان قزوین برگزار شد.

در این فستیوال باشکوه که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و برخی مسئولین استانی برگزار شد،پرشور خانواده ها در فضایی صمیمی و با نشاط برگزار شد؛

حسین باجیوند رئیس هیات فوتبال استان قزوین در سخنانی توجه به فوتبال پایه و نظارت بر عملکرد مدارس فوتبال استان را از رئوس برنامه های هیات فوتبال استان برشمرد و افزود:برای اولین بار؛فستیوال مدارس فوتبال استان را با شکوه خاصی برگزار نمودیم و با نگاه ویژه به مدارس فوتیال دارای مجوز؛سعی داریم استعدادهای ناب را شناسایی نموده و در جهت پرورش آنها تلاش مضاعفی صورت دهیم.

وی ادامه داد:در نظر داریم مدارس فوتبال موفق را در طول سال حمایت نمائیم تا نونهالان علاقمند،صرفا در طول تابستان به فعالیت نپردازند و نگاه حمایتی هیات فوتبال استان را احساس کنند.

مسابقات ژیمناستیک آموزشگاه‌های کشور برگزار شد
در جریان مسابقات ژیمناستیک آموزشگاههای کشور که در کرج در حال برگزاری است در مقطع ابتدایی (کلاس چهارم)، محمد مهدی زیبا در رشته خرک حلقه با پشت سر گذاشتن همه رقبای خود توانست به مدال طلا دست یابد.

وی از شاگردان محمدرضا خیرخواه میباشد.مربیگری تیم قزوین در این رقابتها در پایه ابتدایی بعهده مهردادحدادیان است؛ حضور 2 بانوی قزوینی در سومین مرحله از اردوی دختران بسکتبالیست برای حضور در مسابقات بین‌المللی

حضور 2 بانوی قزوینی در سومین مرحله از اردوی دختران بسکتبالیست
سومین مرحله از اردوی تیم‌های‌ ‌ملی بسکتبال دختران نوجوان و سه نفره در حالی برگزار خواهد شد که افسانه حسن نایبی بعنوان مربی و سرپرست تیم ملی بسکتبال 3 نفره بانوان و فاطمه آقازادگان بعنوان بازیکن تیم ملی نوجوانان کشورمان در این اردو حضور دارند.

اردوی تدارکاتی تیم‌های ملی بسکتبال نوجوانان و سه نفره دختران در روزهای یازدهم تا سیزدهم شهریورماه جاری در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

تیم بسکتبال سه نفره خود را برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا که شهریورماه جاری در ترکمنستان برگزار می‌شود مهیا می‌کند.تیم بسکتبال نوجوانان نیز برای حضور در پنجمین دوره رقابت‌های زیر ۱۶سال آسیا که از سی ام مهر تا ششم آبان به میزبانی هند آغاز خواهد شد آماده می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها در سطح A تیم‌های چین، ژاپن، کره‌جنوبی، هنگ کنگ و تایلند و در سطح B تیم‌های استرالیا، نیوزلند، سریلانکا، مالی، مالزی، قزاقستان، نپال و ایران هم‌گروه هستند.

نایب قهرمانی یوزپلنگ ایرانی در جام جهانی آرکو ایتالیا
رضا علیپور در فینال رقابت‌های سنگ‌نوردی آرکو ایتالیا در رقابت با ولادیسلاو داولین قهرمان روس به مدال نقره در ماده سرعت دست یافت.

او در فینال به خاطر سرخوردن پا در رقابت با ورزشکار روس از ادامه صعود بازماند و دوم شد. در دیدار رده‌بندی هم با خطای ورزشکار اکراینی، شرکت‌کننده ایتالیایی به مدال برنز دست یافت.

رضا علیپور رکورددار جهان و قهرمان دو جام جهانی نانجینگ چین و ویلاروس سوئیس است. او همچنین در ورلد گیم لهستان به مدال طلا دست یافته بود.در دیدار رده‌بندی باتوجه به خطای شرکت‌کننده اوکراینی، سنگ‌نورد ایتالیایی به مدال برنز دست یافت. علیپور در حالی به مرحله فینال راه پیدا کرد که در مرحله مقدماتی با رکورد 5.96 راهی مرحله نهایی شد.

در بخش زنان نیز فرناز اسماعیل‌زاده با رکورد 9.24 و با کسب رتبه پانزدهم راهی مرحله نهایی شد. در این مرحله از مسابقات کبری لگزایی از صعود بازماند.علیپور در مرحله بعد با غلبه بر رقیب اکوادوری با زمان 5.94 موفق به صعود در جمع 8 نفر برتر شد. در این مرحله فرناز اسماعیل‌زاده با رکورد 9.23 در رده دهم بانوان ایستاد و از صعود بازماند.

قهرمان سنگ‌نوردی کشورمان درمرحله یک‌چهارم نهایی با غلبه بر حریفی از چک با زمان 6.15 موفق به حضور در جمع چهار ورزشکار برتر شد. وی در ادامه راه حریف اوکراینی «دنیل بولدیرف» را با ثبت زمان 6.15 از پیشِ‌رو برداشت و به فینال راه پیدا کرد.رقابت‌های جام جهانی سنگ‌نوردی در ماده لید نیز برگزار شد و تنها نماینده کشورمان «خسرو هاشم‌زاده» در رده پنجاه و هفتم قرار گرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان