۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حل مشکل بیمه ورزشگاه با کمک تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان/ بازی با جان مردم در ورزشگاه ثامن مشهد
کد خبر: ۲۶۴۵۶۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حل مشکل بیمه ورزشگاه با کمک تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان/ بازی با جان مردم در ورزشگاه ثامن مشهد

ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد در هفته‌های سوم، چهارم و پنجم لیگ برتر فوتبال فاقد بیمه حوادث بوده است!

حل مشکل بیمه ورزشگاه با کمک تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان/ بازی با جان مردم در ورزشگاه ثامن مشهد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از مشهد، برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در هر ورزشگاهی تابع یک سری از قوانین حرفه‌ای است اما متاسفانه مسئولین ورزشی خراسان رضوی در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با جان افراد بازی کردند.
ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو بود که همین مسئله نیز باعث ایجاد حرف و حدیث‌های فراوانی شد. با این حال با رفع برخی از این موانع بالاخره سازمان لیگ برتر فوتبال ایران اجازه برگزاری بازی‌ها در این ورزشگاه را داد.
حالا اما با گذشت 5 هفته از برگزاری مسابقات و تعطیلی موقت لیگ ، خبری در رسانه‌ها منتشر گردید که نشان می‌داد ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد تا هفته پنجم لیگ برتر فاقد بیمه حوادث بوده است وکلا خبری از بیمه این ورزشگاه در برابر اتفاقات پیش‌بینی نشده، نبوده است!
ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد در حال حاضر در اختیار اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی است اما این اداره نسبت به بیمه آن اقدامی نکرده بود.
این طور که مشخص است بیمه ورزشگاه ثامن الائمه(ع) تنها تا هفته دوم لیگ برتر اعتبار داشته است و به نوعی در هفته‌های سوم، چهارم و پنجم فاقد بیمه بوده است اگر اتفاقی ناخوشایندی در این ورزشگاه برای هریک از بازیکنان، مربیان و از همه مهم‌تر هواداران رخ می‌داد، هیچ کسی پاسخگوی پرداخت هزینه‌های آن و البته پرداخت خسارت نبود!
این موضوع حالا با اقدام باشگاه‌های لیگ برتری پدیده و سیاه‌جامگان به سرانجام رسیده است و با پرداخت مبلغ 10 میلیون تومان این ورزشگاه بیمه شده است و مشکلی از بابت این موضوع در هفته‌های آتی لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد وجود ندارد، اما سوال اینجاست که متولیان ورزش خراسان رضوی چگونه به خود اجازه دادند تا این موضوع را پنهان کنند و البته از بیمه ورزشگاه خودداری کنند.
اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی که برای برگزاری یک همایش ساده و ایجاد رزومه کاری حاضر است هزینه‌های زیادی را انجام دهد؛ آیا جان افرادی که با هزاران مشقت خود را به ورزشگاه خارج از شهر مشهد می‌رساندند و بازی‌ها را تماشا می‌کردند، برایش مهم نبود و از پس هزینه 10 میلیون تومانی نمی‌توانست بر بیاید؟
در این بین نقش سازمان لیگ هم تعیین کننده است و مشخص نیست مسئولین برگزاری مسابقات چگونه اجازه دادند تا ورزشگاهی که بیمه نبوده است در آن مسابقه فوتبال برگزار شود!

انتهای پیام/ذ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان