۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین خطر در کمین چمن ورزشگاه یادگار امام/ ماشین‌سازی و شهرداری هم در این زمین به میدان می‌روند
کد خبر: ۲۶۴۵۵۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

خطر در کمین چمن ورزشگاه یادگار امام/ ماشین‌سازی و شهرداری هم در این زمین به میدان می‌روند

چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز این روزها میزبان دیدارهای سه تیم تراکتورسازی، ماشین‌سازی و شهرداری است که همین مسئله نگرانی‌ها را در مورد کیفیت این زمین بالا برده است.

خطر در کمین چمن ورزشگاه یادگار امام/ ماشین‌سازی و شهرداری هم در این زمین به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، تراکتورسازی همانند چند سال گذشته دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کند. مسئولان ورزش تبریز سال گذشته زیر ساخت چمن ورزشگاه یادگار امام را تغییر دادند تا زمینی صاف و مسطح برای مسابقات خانگی تیم‌های تبریزی داشته باشند. قرار بود این چمن این ورزشگاه از ترکیه به ایران وارد شود اما به دلیل برخی مسائل این اتفاق رخ نداد و چمنی از ایران در این زمین قرارداده شد. همین اتفاق باعث شد کیفیت زمین با چیزی که مدنظر مسئولان بود فاصله داشته باشد و زمین آنطور که باید شرایط خوبی نداشته باشد.

از همان سال قبل بعد از انجام یکی دو مسابقه در این زمین انتقادات از چمن ورزشگاه آغاز شد. بازیکنان تراکتورسازی از کیفیت زمین رضایت نداشتند و وضعیت آن را بسیار بد و نا هموار اعلام می‌کردند.

این وضعیت در سال جدید هم ادامه دارد. بعد از برگزاری یکی دو مسابقه تراکتورسازی در زمین یادگار امام بازیکنان این تیم لب به اعتراض گشودند و حتی تا جایی پیش رفتند که زمین چمن این ورزشگاه را به چمن پارک تشبیه کردند.

در این شرایط که اعضای تراکتورسازی به چمن ورزشگاه یادگار امام انتقاد زیادی وارد می‌کنند و اغلب افرادی که در این زمین به میدان رفتند به کیفیت آن معترض هستند دیدارهای تیم شهرداری تبریز و ماشین سازی هم در این زمین برگزار می‌شود تا نگرانی‌ها بابت کیفیت این زمین بیش از پیش شود.

چمن ورزشگاه یادگار امام کشش برگزاری 3 دیدار در طول هفته را ندارد و با ادامه این روند به زودی شاهد ویرانی این زمین خواهیم بود. تراکتورسازی امسال علاوه بر مسابقات لیگ برتر باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم از رقبای خارجی خود میزبانی کند و در صورتیکه چمن کیفیت خوبی نداشته باشد علاوه بر اینکه تراکتورسازی متضرر خواهد شد چهره بین المللی خوبی برای این تیم در سطح مسابقات بین اللمللی ندارد. با توجه به حساسیت کمتر مسابقات ماشین سازی و شهرداری و اینکه آنها هواداران بسیار کمتری دارند می‌توان مکان دیگری را برای برگزاری مسابقات این تیم‌ها در نظر گرفت تا حداقل همین زمین با کیفیت فعلی هم از دست نرود.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان