۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اختصاص ۲۵۰ ميليارد تومان اعتبار جهت زيرساخت‌های شهرك‌هاي صنعتي
کد خبر: ۲۶۴۵۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۵ ساعت: ۱۴:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين اعلام کرد:

اختصاص ۲۵۰ ميليارد تومان اعتبار جهت زيرساخت‌های شهرك‌هاي صنعتي

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين بیان کرد: برای شهرك سازي و ساخت پروژه‌های زیربنایی، عمراني در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در طول يكسال گذشته بيش از ۲۵ ميليارد تومان سرمايه گذاري شده است.

اختصاص ۲۵۰ ميليارد تومان اعتبار جهت زيرساخت‌های شهرك‌هاي صنعتي
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حميدرضا خانپور مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين  پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در بازديد از پروژه زيرسازي و جدول گذاري بلوار شهرك صنعتي جديد قزوين ( كوهين ) اظهار داشت: بيش از 50 پروژه عمراني - زيربنايي شامل احداث مدول دوم تصفيه‌خانۀ فاضلاب شهرك صنعتي كاسپين، احداث بلوار و خيابان‌هاي شهرك صنعتي قزوين (كوهين)، ساختمان اداري شركت، شبکۀ گاز شهرك صنعتي ليا (پارك صنعتي ليا)، ساختمان آتش‌نشاني دانسفهان، حفر چاه سوم و چهارم شهرك كاسپين، شبكۀ روشنايي خرمدشت و پارك ليا، احداث پست برق، شبكۀ توزيع آب، احداث نمايشگاه دائمي و جاده دسترسي شهرك صنعتي كاسپين2 و دهها پروژه هاي ديگر در شهركها و نواحي صنعتي استان در حال اجراست.

وي افزود: اجرای زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از رسالت این شرکت است و براساس نیاز و برنامه‌هاي عملياتي مصوب شهرك‌ها و نواحي صنعتي، پروژه‌های عمرانی برنامه ريزي و اجرا می‌شود.

این مسئول گفت: برای شهرك سازي و ساخت پروژه‌های زیربنایی، عمراني در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در طول يكسال گذشته بيش از 25 ميليارد تومان سرمايه گذاري شده است.

وی با اشاره به سرمايه گذاري براي انجام پروژه‌ها در دولت يازدهم گفت: اجراي بالغ بر 70 ميليارد تومان پروژه‌هاي عمراني و زيربنايي در شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان در طول چهار سال گذشته هزينه شده است.

گفتنی است؛ در استان قزوين 15 شهرك وناحيه صنعتي دولتي و 4 شهرك صنعتي خصوصي فعاليت مي‌كنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان