۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حمله تروریستی محرمانه پلیس انگلیس به پارلمان از ضعف‌های امنیتی بسیار آن پرده برداشت!
کد خبر: ۲۶۴۴۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۵ ساعت: ۱۰:۴۸ ↗ لینک کوتاه

روزنامه دیلی تلگراف فاش کرد:

حمله تروریستی محرمانه پلیس انگلیس به پارلمان از ضعف‌های امنیتی بسیار آن پرده برداشت!

یک حمله آزمایشی پلیس انگلیس نشان داد تروریست‌ها می‌توانند در ۵ دقیقه به پارلمان این کشور نفوذ کنند و بیش از ۱۰۰ نماینده را بکشند.

حمله تروریستی محرمانه پلیس انگلیس به پارلمان از ضعف‌های امنیتی بسیار آن پرده برداشت!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی از وجود نقص‌های امنیتی تکان‌دهنده در پارلمان انگلیس خبر داد.

در گزارش این روزنامه چاپ انگلیس آمده است: یک حمله تروریستی آزمایشی محرمانه پلیس انگلیس نشان داد تروریست‌ها می‌توانند ظرف ۵ دقیقه به پارلمان این کشور نفوذ کنند و بیش از ۱۰۰ نماینده را بکشند.

در یک حمله شبیه‌سازی شده -که در نیمه شب انجام شد- افسران در نقش تروریست‌ها از یک قایق برای عبور از رودخانه و رساندن خود به ساختمان پارلمان استفاده کردند. آن‌ها سپس با عبور از راهرو‌ها به ساختمان مجلس عوام انگلیس حمله کردند. اگر این حمله واقعی بود می‌توانست تلفات زیادی در بر داشته باشد.

این رزمایش زمانی برگزار شد که پارلمان انگلیس اوایل امسال تعطیل بود و اکثر اعضاء پارلمان در جریان نتایج این تحقیق قرار نگرفتند؛ اما سه منبع آشنا به این رویداد پس از آن که به سبب افشا شدن ضعف‌های امنیتی موجود شوکه شدند، اطلاعات خود را در اختیار این روزنامه انگلیسی قرار دادند.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان