۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مهابادی; گرما در ماهشهر آزار دهنده است/ امیدوارم مسئولان ورزشی صبح قزوین نگاه ویژه‌ای به تیم ما داشته باشند
کد خبر: ۲۶۴۳۶۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مهابادی; گرما در ماهشهر آزار دهنده است/ امیدوارم مسئولان ورزشی صبح قزوین نگاه ویژه‌ای به تیم ما داشته باشند

سرمربی تیم فوتبال آینده سازان برق جدید شیراز گفت: در ماهشهر گرما آزار دهنده است اما خود را برای بازی در هر شرایطی آماده کردیم.

مهابادی; گرما در ماهشهر آزار دهنده است/ امیدوارم مسئولان ورزشی صبح قزوین نگاه ویژه‌ای به تیم ما داشته باشند

داود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در مورد بازی فردای آینده سازان برق جدید شیراز مقابل شهرداری ماهشهر گفت: شهرداری تیمی خوب و با برنامه است که توانسته در دو هفته اخیر 2 پیروزی داشته باشد و این قابل احترام است و ما می‌دانیم در گرمای ماهشهر شرایط سختی را در پیش خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: داستان ما در این بازی متفاوت خواهد بود و  این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قدرت این تیم را به خوبی بررسی کردیم. در ماهشهر گرما آزاردهنده است اما  خود را برای هر  شرایطی آماده کردیم و ان‌شاالله با یک بازی خوب و تماشاگر پسند 3 امتیاز این بازی را بگیریم و با دست پر به شیراز برگردیم.

مهابادی افزود: تیم برق نوین شیراز متشکل از جوانان خوب استان صبح قزوین است . ما روز به روز داریم تلاش می‌کنیم که وضعیت این بچه‌ها بهتر شود و این وضعیت بهتر شدن نیاز به زمان بیشتری دارد که در حال حاضر کادر فنی تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد که این بچه ها به شرایط ایده ال برسند.

وی همچنین در رابطه با مسابقات جام حذفی و حریف آینده برق جدید که سیاه جامگان است گفت: این بازی جذاب و دیدنی است همراه  با سرمربی خوب این تیم اکبر میثاقیان و مطمئناً بازی تماشاگر پسندی انجام می‌شود.ما در این بازی تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که با یک کار حساب شده موفق شویم و به دور بعد صعود کنیم.

وی در پایان گفت: جا دارد از مردم خوب استان صبح قزوین به خصوص شهر شیراز و همچنین مدیریت باشگاه تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم مسئولین استان صبح قزوین هم با یک نگاه ویژه‌ای این تیم، را مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان