۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین طاهری; شاید برای پرداخت بدهی ژوزه از هزینه‌های جاری بزنیم/ دولت و مجلس به پرسپولیس کمک کنند
کد خبر: ۲۶۴۳۵۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

طاهری; شاید برای پرداخت بدهی ژوزه از هزینه‌های جاری بزنیم/ دولت و مجلس به پرسپولیس کمک کنند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برای پرداخت بدهی ژوزه شاید مجبور شویم از هزینه‌های جاری باشگاه بزنیم تا معوقات این مربی پرداخت شود اما این موضوع در آینده به ما فشار وارد خواهد کرد.

طاهری; شاید برای پرداخت بدهی ژوزه از هزینه‌های جاری بزنیم/ دولت و مجلس به پرسپولیس کمک کنند

علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در خصوص بحث پرداخت بدهی پرسپولیس به مانوئل ژوزه سرمربی اسبق و پرتغالی این باشگاه گفت: ما تا اینجای کار سعی کردیم کارها را مدیریت کنیم و باید بگویم ما برای پرداخت بدهی به این مربی باید بخشی از هزینه‌های جاری خودمان را بزنیم که این موضوع روی هزینه‌های جاری ما اثرگذار خواهد بود و بالاخره این مسئله خود را جایی نشان خواهد داد. باید قبول کرد که ما بحران داریم اما برخی‌ها فکر می‌کنند اگر پول این مربی پرداخت شود همه چیز تمام خواهد شد اما پرداخت بدهی ژوزه مثل یک مسکن است که به صورت موقت همه چیز را آرام خواهد کرد. برایتان مثالی می‌زنم فرض کنید شما بدهی دارید و برای پرداخت این بدهی مجبور می‌شوید از بانک وام بگیرید شاید شما بدهی‌تان را داده باشید اما برای پرداخت اقساط بانک باز هم روی شما فشار خواهد بود.

وی ادامه داد: این مثال را گفتم تا بگویم که ما به جز بحث بدهی ژوزه تعهدات دیگری هم داریم. تعهد به پرداخت پول مربیان، بازیکنان و مسائل دیگر جزو مسائل جاری باشگاه است. اما پرداخت بدهی مربی چند سال قبل یا مالیات باقیمانده از سالیان قبل جزو هزینه‌های جاری ما نیست. این مسائل باعث می‌شود که ما وقتی پول یک بدهی را جور می‌کنیم به بازیکن یا مربی فشار می‌آید چرا که اصطلاحاً از پول آنها زده‌ایم و یک بدهی را پرداخت کرده‌ایم. این مسائل روی باشگاه فشار می‌آورد و به نظر من باید دولت محترم و مجلس شورای اسلامی به یاری ما بیایند. مطمئن باشید بدون کمک این مسائل و مشکلات حل شدنی نخواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: فوتبال یک پدیده اجتماعی است که شور و نشاط زیادی به جامعه تزریق می‌کند. شما ببینید که ما مقابل الاهلی عربستان به تساوی رسیدیم و چه شور و شوقی در جامعه راه افتاد و مطمئن باشید اگر در بازی برگشت برنده شویم نشاط و شادی زیادی در جامعه رخ می‌دهد. حالا سؤال من این است که این مقدار شادی چقدر می‌تواند هزینه داشته باشد؟ من خدمت مسئولان عرض می‌کنم که همه مسائل را نمی‌شود یک نفره حل کرد و باید کمک‌هایی صورت بگیرد. من به عنوان یک مدیر باید مدیریت می‌کردم که کردم. مدیریت من هم این است که از هزینه‌های جاری باشگاه بزنم و معوقاتی که در ردیف بودجه ما قرار نداشت را پرداخت کنم اما به هر حال پرسپولیس یک باشگاه دولتی است که نیاز به کمک‌های ارگان‌های دولتی هم دارد.

طاهری در مورد اینکه گفته می‌شود اپراتور تلفن همراهی که اسپانسر پرسپولیس شده معوقات ژوزه را پرداخت کرده است، گفت: شرکت ایرانسل به تعهداتش در اینجا برای ما عمل کرده و پولی که به باشگاه داده برای هزینه‌های جاری است اما ما مجبور شده‌ایم که از این هزینه‌های جاری بزنیم تا معوقات را بپردازیم اما این موضوع مطمئناً در آینده به ما آسیب می‌رساند. 

وی درباره اینکه مطالبات ژوزه چطور به او پرداخت می‌شود، افزود: بخش بین‌الملل ما با  وکیل ژوزه مکاتباتی انجام داده و مذاکراتی هم صورت گرفته مبنی براینکه بتوانیم این معوقات را به صورت قسطی پرداخت کنیم اما او تا این لحظه این موضوع را نپذیرفته است. وکیل او گفته که این پول را باید هرچه سریعتر بپردازیم و باید ببینیم که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان