۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جلسه معارفه اسپانسر جدید صبا در استانداری قم برگزار شد
کد خبر: ۲۶۴۳۴۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

جلسه معارفه اسپانسر جدید صبا در استانداری قم برگزار شد

واگذاری مدیریت اجرایی تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم به اسپانسر جدید این تیم امروز در جلسه‌ای با حضور استاندار قم قطعی شد.

جلسه معارفه اسپانسر جدید صبا در استانداری قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال صبای قم واگذاری مدیریت اجرایی تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم به اسپانسر جدید این تیم امروز در جلسه‌ای با حضور استاندار قم قطعی شد. پیرو مذاکرات قبلی و قراردادی که پیش از این به منظور واگذاری مدیریت اجرایی تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم به شرکت سیوان‌بنای پرشین منعقد شده بود، جلسه معارفه شاهین گل‌افروز به عنوان بهره‌بردار و مدیر اجرایی تیم صبا در فصل 97 – 1396 مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با حضور نمایندگان استاندار آقایان سیدعلی زاهدی، محمدرضا کشوری‌فرد و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم با حضور استاندار قم برگزار شد.

در این جلسه در حضور مهندس سیدمهدی صادقی استاندار قم به عنوان رئیس مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صبا، قرارداد واگذاری مدیریت اجرایی تیم فوتبال بزرگسالان صبا به شاهین گل‌افروز مدیرعامل شرکت سیوان‌بنای پرشین نهایی شد و از این پس به مدت یک فصل، تیم صبای قم با حمایت مالی این شرکت در لیگ آزادگان به میدان می‌رود.

رئیس هیات فوتبال استان قم گفت: بعد از جلسه استانداری، در اداره کل ورزش و جوانان نیز جلسه‌ای تشکیل شد و قراداد مذکور به امضاء طرفین رسید و امیدواریم در راستای اهداف پیش‌بینی شده که همانا خدمت به فوتبال قم است، این توافق منشاء خیر باشد.

وی در پایان از ثبت قرارداد هومن افاضلی سرمربی جدید صبای قم در هیات فوتبال استان قم خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان