۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین درخواست محرمانه ۴ خواننده لس‌آنجلسی برای بازگشت به ایران
کد خبر: ۲۶۴۲۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۴ ساعت: ۱۱:۰ ↗ لینک کوتاه

خواهان سفر به ایران ولو به قیمت توقف فعالیت؛

درخواست محرمانه ۴ خواننده لس‌آنجلسی برای بازگشت به ایران

یک خواننده ورشکسته از خبرسازی یک فیلمساز درجه سه برای خودنمایی سوءاستفاده کرد و گفت که حاضر نیست به سینمای ایران برگردد!

درخواست محرمانه ۴ خواننده لس‌آنجلسی برای بازگشت به ایران
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،چند روز قبل، یک مبتذل‌ساز با هدف بازارگرمی و ایجاد تبلیغ کاذب برای خود، خبر بی‌مبنایی را منتشر کرد و گفت که قصد دارد در قسمت جدید فیلم خود از یک خواننده لس‌آنجلسی استفاده کند! این درحالی است که برای همه آشکار است که بازیگری یک خواننده لس‌آنجلسی که سابقه زیادی در تولید ویدئوکلیپ‌های مستهجن دارد، در یک فیلم تولید داخل، از نظر قانونی امکان‌پذیر نیست. حتی وزارت ارشاد می‌تواند با این کارگردان بخاطر تلاش برای فریب افکار عمومی با خبرسازی جعلی برخورد کند.
اما این خواننده ورشکسته هم فرصت را برای ابراز وجود غنیمت شمرده است. وی که سال‌هاست ایران را ترک کرده و برغم همه دست‌وپا زدن‌ها و حتی دستاویز قرار‌دادن مبتذل‌ترین شیوه‌ها برای دیده شدن اما سال‌هاست که از همه ذهن‌ها فراموش شده، دست پیش گرفته است تا پس نیفتد! او در واکنش به خبر جعلی کارگردان مبتذل‌ساز در صفحه شخصی خود اعلام کرده که دیگر حاضر نیست که به سینمای ایران برگردد، گویی همه برای بازگشت او فرش قرمز پهن کرده‌اند و منتظرند تا با حضور خود باعث اعتلای سینما شود!
گفتنی است تاکنون حداقل چهار خواننده لوس‌آنجلسی با ارسال پیامهای محرمانه به تهران خواستار ورود به ایران شده‌اند. یکی از زنان خواننده در یکی از تلویزیون‌های فارسی‌زبان صراحتاً خواهان سفر به ایران ولو به قیمت توقف فعالیت -به اصطلاح- هنری خود شد.
اما خواننده هدف نظر در این خبر، که بر عدم بازگشت به سینمای ایران تأکید کرده است، یک سارق هنری ارزیابی می‌شود که در دهه هشتاد مجبور شد در سیاست شخصی خود به سرقت اعتراف کند. این فرد در جامعه خوانندگان پاپ داخلی به عنوان وطن‌فروش نیز شهرت دارد.



انتهای پیام/1404
منبع: کیهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان