۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۶ کشته و مصدوم در تصادف اتوبوس با کامیون
کد خبر: ۲۶۴۰۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲ ساعت: ۱۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس راه استان قزوین خبرداد:

۱۶ کشته و مصدوم در تصادف اتوبوس با کامیون

رئيس پليس راه استان قزوین از برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون و کشته شدن یک تن و مصدومیت ۱۵ نفر در این حادثه خبر داد.

۱۶ کشته و مصدوم در تصادف اتوبوس با کامیون
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  گفت: ساعت 0450صبح امروز در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبني بر يک مورد تصادف اتوبوس با یک دستگاه کامیون در محور "بویین زهرا به ساوه" بلافاصله عوامل پلیس راه برای بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه اتوبوس "اسکانیا " از استان "آذربایجان غربی" با 16 سرنشین در محور بویین زهرا به ساوه به مقصد "اصفهان " با یک دستگاه کامیون کمپرسی "بنز" برخورد کرده است.

رئيس پليس راه استان افزود: در این حادثه رانندگی راننده اتوبوس به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و 15 نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم که بلافاصله توسط عوامل امدادی به بيمارستان امیر المومنین بویین زهرا منتقل شدند.

بیگلری تصریح کرد: سه نفر از مصدومان به علت شدت ضربات وارده در بیمارستان بستری و 12 نفر دیگر از مصدومان که به صورت سطحی مجروح شدند به صورت سرپائی در حال مداوا و ترخیص از بیمارستان هستند.

وی در پایان تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان، علت اين حادثه عدم توجه به جلو وی ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس بوده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان