۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تور صنعتی اعضای فرآوری محصولات انگور تاکستان برگزار شد
کد خبر: ۲۶۳۹۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قزوين:

تور صنعتی اعضای فرآوری محصولات انگور تاکستان برگزار شد

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين گفت: تور صنعتی یکروزه اعضای خوشه فرآوری محصولات انگور تاکستان و مشاورین مستقر در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین از نمایشگاه صنعت میوه و مرکز خدمات فناوری و کسب و کار استان البرز برگزار شد.

تور صنعتی اعضای فرآوری محصولات انگور تاکستان برگزار شد
حميدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: 40 نفر از اعضاي خوشه محصولات انگور تاكستان و مشاورين مركز خدمات فن آوري و كسب و كار كاسپين در تور صنعتی یکروزه از نمایشگاه صنعت میوه و مرکز خدمات فناوری و کسب و کار استان البرز بازدید کردند.

وی افزود: این بازدید در راستاي آشنايي متخصصين با فناوري و تكنيك‌هاي جديد و مدرن در سطح جهاني در حوزه مواد غذايي و بسته بندي، بالا بردن سطح كمي و كيفي محصولات صادراتي در زمينه قيمت‌هاي رقابتي در سطح جهاني، آخرين استانداردهاي كيفي و پيشرفت‌هاي صنعتي جهت تحقق نوآوری‌های صنعتی براي انجام تبادلات تجاری و آشنایی تولیدکنندگان مختلف صنایع وابسته با عملکرد یکدیگر صورت گرفت.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قزوين گفت: در این تور صنعتی يك روزه، همچنين از مركز خدمات فن آوري و كسب و كار استان البرز و از خط توليد واحدهاي صنعتي مجموعه گلرنگ ( فامیلا.اویلا) و شرکت بایودنت و شرکت کیک و کلوچه دالین مهر بازدید كردند.

وی اذعان کرد: طی 4 سال گذشته 52 تور صنعتي و نمايشگاهي با تعداد يك هزار و 500 نفر شركت كننده در داخل و خارج از استان براي واحدهاي صنعتي برگزار شده است.

این مسئول بیان کرد: هدف از برگزاري چنين تورهاي صنعتي آشنایی صاحبان صنایع کوچک با توانمندی‌های صنایع بزرگ و نمونه، نهادینه کردن فرهنگ تورصنعتی برای کارآفرینان، تقویت شبکه زنجیره تامین در راستای ارتباط با صنایع بزرک و نمونه و انتقال تجربیات به لحاظ نوع کارآیی و فعالیت‌های تکمیل کنندگی را مي توان نام برد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان