۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین عذرخواهی شجاعانه حاج صفی و مردمی که پهلوانانشان را دوست دارند
کد خبر: ۲۶۳۹۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱ ساعت: ۱۶:۱۶ ↗ لینک کوتاه

بازگشت هوشمندانه احسان تیم ملی؛

عذرخواهی شجاعانه حاج صفی و مردمی که پهلوانانشان را دوست دارند

احسان حاج صفی را از بازیکنان معتقد و متدیّن فوتبال ایران می شناختیم. از کاشان و مردم با ایمانش هم جز این انتظاری دیگر نمی رفت.

عذرخواهی شجاعانه حاج صفی و مردمی که پهلوانانشان را دوست دارند
به گزارش سرویس ورزشی   صبح قزوین ،پیرو حضور دو تن از بازیکنان ملی پوش کشورمان در دیدار فوتبال مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بود که موضوع چرایی و چگونگی انجام این کار بوجود آمد و حرفهای زیادی زده شد که شاه بیت آن، انتقاد از این رفتار بود.

باحسان حاج صفی خیلی زودتر از آنچه انتظارش را داشتیم به اشتباه بزرگی که دانسته یا ندانسته مرتکبش شده بود پی برد و وقتی واکنش هموطنان خود به این اقدام شان را دید بیش از پیش فهمید رد شدن از خط قرمزها حتی می تواند به بهای از دست رفتن همه آنچه طی سال ها برای خود آبرو جمع کرده باشد. همه اعتبار و همه شهرت و حتی محبوبیت.همین نیز باعث شد تا با رفتاری بزرگ منشانه و ناشی از صفای دل، از اقدامی که قطعا بر خلاف خواست و میل او بود، به نوعی عذرخواهی کند.

چه خوب که احسان زمزمه های درگوشی مادر مهربانش درباره شهادت دایی بزرگوار خود را بیش از پیش با خود مرور می کند که: "احسان جان تو از خانواده بزرگ شهدای اسلام هستی".

چه خوب که حالا احسان به معنی نام زیبایی که مادر و پدر مؤمنش برایش انتخاب کردند پی برد!

احسان یعنی خیر خواهی، نیک خواهی، نوع پرستی، سخاوتمندی، التفات، توجه، مرحمت، مساعدت، طرفداری، مرحمت کردن، نیکی کردن... و همه این صفات تنها می تواند در وجود یک مسلمان واقعی یکجا جمع باشد و البته او کمی دیر ولی سرانجام به این نکته رسید که مام میهن هرگز فرزند غیورش را که مایه مباهات و بزرگی اش می شود از خود نمی راند.

حاج صفی با نوشتن چند خط از سر پشیمانی نسبت به اقدامی که باید آن را به حساب جوانی اش گذاشت به ملت شهیدپرور ایران اسلامی گفت که از این پس تنها در خط رهبری حرکت می کند و محسن حججی ها نمونه بارز فداکاری برایش هستند. او در متنی که در این باره منتشر کرد نوشت:

«در این روزهای پر تلاطم مردم عزیز کشورمان در سوگ قهرمانان دلاور خود هر روز فداکارانه شهیدی را در راه آرمان انقلاب و امنیت میهن مان تقدیم می کنند.

با کمال تاسف در این ایام مردم عزیز کشورمان با رنجیدگی به حق به اتفاقی که نمی بایست رخ می داد به قضاوت نشستند اما به یاد داشته باشید ما همواره برای نشاندن لبخند شادی بر لبان ٨٠ میلیون ایرانی تلاش کرده و آن را افتخاری برای خود می دانیم.

شهید قهرمان محسن حججی از نمونه بارز این فداکاری هاست که هر انسان آزاده را به تعظیم و تکریم وا می دارد، ما نیز همچون هر ایرانی با غم و اندوه این دلاوری ها را می ستاییم.

ما همراه مردم پر افتخار ایران در راه انقلاب و رهبری آن حرکت خواهیم کرد و مسلمان و ایرانی بودن را مایه سرافرازی و سربلندی خود می دانیم».

احسان حاجی صفی نشان داد که ظرفیت بالایی برای پهلوان شدن دارد و بی تردید، ملت نیز این قهرمانان پهلوان مسلک خود را از دست نخواهند داد و قدردان تلاش هایشان هستند. در این مسیر، گاها اشتباهاتی نیز روی می دهد که مورد اخیر نمونه ای از آن بود که با این این رفتار حاج صفی، مردم با آغوشی باز این پسر سربه زیر و وطن پرست را پذیرا هستند. آفرین احسان عزیز ...



انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان