۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پروژه‌های نیمه تمام قزوین جزو اولویت‌های شهرداری قرار بگیرد
کد خبر: ۲۶۳۹۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱ ساعت: ۱۵:۱۶ ↗ لینک کوتاه

معاون امور عمرانی استاندار قزوین:

پروژه‌های نیمه تمام قزوین جزو اولویت‌های شهرداری قرار بگیرد

معاون امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام در شهر باید جزو الویت‌های کاری شورا و شهرداری قزوین قرار بگیرد و به پروژه‌های کوچک و محله ای نیز توجه داشته باشید.

پروژه‌های نیمه تمام قزوین جزو اولویت‌های شهرداری قرار بگیرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اولین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین پیش از ظهر امروز( چهارشنبه) در تالار مردم شورای اسلامی با حضور سید علی موسوی فرماندار قزوین، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رضا گروسی مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی شهر قزوین برگزارشد.

علی فرخزاد در این جلسه عنوان کرد: بهتر این است که ضمن توجه به پروژه‌های بزرگ شهر قزوین که درحال انجام هستند به پروژه‌های کوچک و محله ای نیز توجه داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: پروژه‌های نیمه تمام در شهر باید جزو الویت‌های کاری شهرداری قرار بگیرد و از دیگر الویت‌های برنامه شهرداری توجه به سبک زندگی شاد و ایجاد روحیه شادابی در بین شهروندان و همچنین توجه به امر گردشگری است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین توجه به امور فرهنگی را امری مهم و کلیدی دانست و بیان کرد: درخواست ما از شورای جدید این است که اقدامات مثبت دوره قبل در حوزه مدیریت شهری را ادامه دهند.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری‌هایی که در بخش‌های مختلف شهر صورت گرفته و تفاهم نامه‌های بین المللی باید از سوی شورای جدید ادامه پیدا کرده و تقویت شود.

اختصاص 80 میلیارد تومان به شهر و شهرداری قزوین 
این مسئول با توجه اینکه قزوین یکی از شهرهای افسرده است، گفت: شورای اسلامی‌شهر برای کاهش آمار افسردگی باید برای تقویت روحیه شادمانی شهروندان تلاش کند؛ زیراکه شهرداری و شورای شهر نقش بسزایی در تغییر سبک زندگی مردم دارند.

وی اظهار کرد: مردم ما به شدت اسراف گرا هستند و شورا می‌تواند با تغییر سبک زندگی مردم گامی مهم در راستای کاهش اسراف گرایی بردارد.

فرخزاد عنوان کرد: کار کردن در محیطی آرام به پیشبرد کارها کمک بسزایی می‌کند و با تعامل، خردجمعی و گفت‌و گو در مجموعه شورا کارها به بهترین نحو پیش خواهد رفت.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: از محل ارزش افزوده، 80 میلیارد تومان به شهر و شهرداری قزوین اختصاص داده شده، 40 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و سرمایه ای به این بخش تعلق گرفت.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان