۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین روایت جنایت‌های داعش برای نسل‌های آینده ضروری است
کد خبر: ۲۶۳۸۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱ ساعت: ۱۴:۴۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

روایت جنایت‌های داعش برای نسل‌های آینده ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بیست و دومین دوره تداوم راویان فتح دفاع مقدس سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین گفت: روایت جنایت‌های داعش برای نسل‌های آینده ضروری است.

روایت جنایت‌های داعش برای نسل‌های آینده ضروری است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در بیست و دومین دوره تداوم راویان فتح دفاع مقدس سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین که در معراج الشهداء برگزار شد، اظهار کرد: ذکر جمله «و لعن دائم علی اعدائهم اجمعین»، به این خاطر است که ظلم و جنایت‌هایی نظیر ظلم‌ها و جنایت‌هایی که توسط تکفیری‌ها در سوریه و عراق رخ می‌دهد همچنان ادامه دارد و دشمن هنوز شمشیر و خنجرش را قلاف نکرده و محکم ایستاده است.

وی با بیان اینکه همیشه صف کفر و ایمان در مقابل یکدیگر قرار دارند، افزود: نمی‌توان مسئله دشمن را نادیده گرفت. مسئله دشمن در قرآن به صورت جدی دیده شده است و یک مسئله حاشیه‌ای و معمولی به حساب نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به فداکاری‌هایی که رزمندگان و مدافعان حرم در دفاع از حریم اسلام انجام می‌دهند، اشاره و خاطرنشان کرد: بسیاری از کسانی که امروز در سوریه مشغول مبارزه با تکفیری‌ها هستند، در دوران بازنشستگی قرار دارند و حضور آن‌ها در حمایت از مسلمان‌ها و مردم مظلوم کشورهای منطقه اجر و مزد آن‌ها را دو چندان کرده است.

امام جمعه قزوین گفت: آثار و نتایج رشادت‌های رزمندگان اسلام در سوریه بسیار چشم‌گیر است و هر روز شاهد موفقیت‌های بیشتری در جبهه مقاومت هستیم.

وی با تأکید بر ثبت جنایت‌های داعش و گروه‌های تروریستی و تکفیری، تأکید کرد: همانگونه که راویان جنایت‌های بعثی‌ها را در جنگ با ایران رویات می‌کنند، جنایت‌های داعشی‌ها نیز باید برای نسل‌های بعد روایت شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان