۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اعضای هیئت رئیسه شورای شهر و سرپرست شهرداری قزوین مشخص شدند
کد خبر: ۲۶۳۸۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

با برگزاری اولین جلسه شورای شهر پنجم؛

اعضای هیئت رئیسه شورای شهر و سرپرست شهرداری قزوین مشخص شدند

با برگزاری اولین جلسه شورای شهر پنجم اعضای هیئت رئیسه شورای شهر و شهردار قزوین مشخص شدند.

اعضای هیئت رئیسه شورای شهر و سرپرست شهرداری قزوین مشخص شدند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیین آغاز به کار و تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور معاون فنی و عمرانی استاندار، فرماندار، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ودیگر مسئولین استانی و شهری در تالار مردم شورا برگزار شد.

سید علی موسوی فرماندار قزوین در آیین آغاز به کار شورای پنجم ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: به اعضای شورای دوره چهارم خداقوت عرض نموده و به اعضای دوره پنجم تبریک می‌گوییم.
 

وی در ادامه گزارشی از روند برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراها در قزوین را ارائه داد و بیان کرد: انتخابات در سطح شهر و روستاهای شهرستان قزوین بدون هیچ گونه شبهه و مشکل برگزار شد و تنها شمارش آراء یک حوزه به شکل دستی انجام گرفت و نتیجه انتخابات الکترونیکی 17 دقیقه بعد از انتخابات مشخص شد.

در ادامه این مراسم آیین انتخاب هیئت رئیسه سنی شورای شهر آغاز شد و حکمت اله داودی به مدت یکسال و با 7 رای موافق از 9 رای اخذ شده، به عنوان رییس شورای اسلامی شهر قزوین انتخاب شد و فرج اله فصیحی رامندی نیز کاندید رئیس شورا بودند که 2 رای بدست آوردند.

زهرا یوسفی به مدت یکسال و با 8 رای موافق از 9 رای اخذ شده، به عنوان نایب رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهرقزوین برگزیده و یک رای سفید داده شد .

سعید دقیقی با 9 رای از 9 رای اخذ شده، به مدت یکسال، به عنوان منشی پنجمین دوره شورای اسلامی شهرقزوین انتخاب شد.

مهدیه قافله باشي به مدت یکسال و با 9 رای از 9 رای اخذ شده، به عنوان سخنگوی پنجمین شورای اسلامی شهر قزوین انتخاب شد.

مهدی عبدالرزاقی و منیره سید قوامی به مدت چهار سال و به ترتیب با 7 و 6 رای موافق از 9 رای اخذ شده به عنوان نمایندگان شورا در شورای شهرستان برگزیده شدند، احد چگینی نیز کاندید بودند که 3 رای بدست آوردند.

علی صفری با کسب 6رای از 9 رای اخذ شده،به مدت 3 ماه سرپرست شهرداری قزوین شد، سیدتقی مجابی 2رای کسب کرد و یک رای سفید اخذ شد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان