۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین مشغله کاری باعث جدایی‌ام از تکواندو شد/ تا اینجا من بودم، از اینجا به بعد خدا بزرگ است
کد خبر: ۲۶۳۸۲۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مشغله کاری باعث جدایی‌ام از تکواندو شد/ تا اینجا من بودم، از اینجا به بعد خدا بزرگ است

مربی بدنساز سابق تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به مشغله کاری که در شرکت نفت دارم نمی‌توانستم کارم را در تیم ملی انجام دهم و به همین دلیل با تیم ملی قطع همکاری کردم.

مشغله کاری باعث جدایی‌ام از تکواندو شد/ تا اینجا من بودم، از اینجا به بعد خدا بزرگ است

هادی افشار مربی بدنساز سابق تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد دلیل جدایی خود از تیم ملی تکواندو، گفت: من کارمند وزارت نفت هستم و یک سمت جدید دیگر به من داده‌اند و در واقع دوپسته شده‌ا‌م. تیم ملی تکواندو نیز تمرینات خود را صبح و بعدازظهر پیگیری می‌کند و به همین دلیل ناچار شدم با تیم ملی قطع همکاری کنم، هر چند سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون از من خواستند که همکاری را ادامه دهم، اما من اعلام کردم مسئولیتی که برعهده من واگذار کرده‌اند را پذیرفته‌ام و چون کارمند دولت هستم باید به مسئولیتم برسم و اگر بخواهم به صورت پاره‌ وقت هم کنار تیم ملی باشم، واقعاً در حق تیم ملی اجحاف می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که پس قطع همکاری از سوی شما بوده و برکناری در کار نبوده، گفت: به‌ هرحال بنده به‌ عنوان مربی بدنساز باید صبح و بعدازظهر کنار تیم تکواندو باشم، بالاخره مسئولیت در تیم ملی سنگین است و با توجه به مشغله کاری که شرکت نفت دارم نمی‌توانستم کارم را در تیم ملی انجام دهم و همین دلیل باعث جدایی من از تیم ملی شد. به‌ هرحال من برای تیم ملی دعای خیر می‌کنم، این بچه‌هایی که در اردوها حضور دارند ‌آینده تکواندوی ایران هستند. با توجه به شرایط حساسی شغلی که دارم باید مسئولیتی که بر عهده‌ام واگذار کرده‌اند را می‌پذیرفتم.

افشار در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: من یک طرحی را نوشته‌ام که باید این طرح در کل وزارت نفت اجرا شود، با توجه به اینکه این طرح از سوی من نوشته شده و کار پرمشغله‌ای است و من باید مدام در جلسات باشم، تصمیم گرفتم با تیم ملی قطع همکاری کنم. مهدی بی‌باک و علیرضا نصر نیز در این مدت خیلی به من کمک کردند، من در حد توانم و حتی بیش‌ از حد توانم برای تکواندوکاران وقت و انرژی گذاشتم اما دیگر نمی‌توانم. واقعاً از این به بعد نمی‌توانم، بچه‌ها هم گناه دارند و باید یک نفر باشد که تمام‌ وقت کنار ملی‌پوشان باشد.

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: فدراسیون نیز برای من هر کاری که لازم بود را انجام داد. به‌ هر حال من تا اینجا بودم و از اینجا به بعد هم خدا بزرگ است. با این نفراتی که داریم آینده تکواندو تغییر خواهد کرد. مطمئن هستیم ملی‌پوشان می‌توانند در مسابقات پیش رو نتیجه بگیرند.

بدنساز سابق تیم ملی تکواندو در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: بچه‌ها در مسابقات ازبکستان نتایج خوبی را کسب کردند، آنها جوان و آینده دار هستند و می‌توانند در آینده تکواندوی ما یک مقدار تغییرات ایجاد کند. دعا می‌کنم اگر من دوباره کنار تیم ملی بودم به آنها کمک کنم و اگر نبودم مثل امروز عذرخواهی می‌کنم و برای آینده تکواندو دعا می‌کنم.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان