۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین دستور آقای تئوریسین برای حمله به رئیس جمهور
کد خبر: ۲۶۳۵۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۳۱ ساعت: ۱۰:۱۹ ↗ لینک کوتاه

پس از معرفی یک کابینه آرام و رای بی دردسر مجلس صادر شد؛

دستور آقای تئوریسین برای حمله به رئیس جمهور

ناخرسندی از روحانی به خاطر وزرای پیشنهادی و نا امیدی از فراکسیون امید باعث شده تا دستور"حمله به رئیس جمهور" تیتر یک روزنامه های اصلاح طلب باشد.

دستور آقای تئوریسین برای حمله به رئیس جمهور
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، پس از حملات شدید رسانه ها و تریبون های اصلاحات به وزرای پیشنهادی روحانی قبل از رای اعتماد مجلس، این بار پیکان دلخوری های اصلاح طلبان به سمت فراکسیون امید و کم خاصیتی آنها در اثرگذاری مستقل بر انتخاب وزرا چرخیده است.


تیتر نخست بسیاری از روزنامه های زنجیره ای اصلاحات که به سخنان تئوریسین امنیتی و سیاسی آنها اختصاص پیدا کرده است حاکی از نا امیدی از فراکسیون امید است (که بیشتر به فرمان رئیس اصولگرای مجلس است).

سعید حجاریان در مورد عملکرد فراکسیون امید و رأی یکدست به بیشتر وزرای اصولگرا اظهار داشت: من زیاد دنبال نکردم، ولی لابد قول‌هایی به نمایندگان داده شده است. واقعیت این است که همه با هم کنار آمده‌اند؛ 

آفتاب

 از سوی دیگر رای آوری وزرایی که به شدت از سوی اصلاح طلبان مورد هجوم قرار می گرفتند و افتادن مهره ای به نام بیطرف که مورد سفارش محمد خاتمی هم بوده است، باعث شده تا حجاریان صراحتا نا امیدی خود از کابینه روحانی را فریاد بزند.

جمله ای از حجاریان که امروز تیتر نخست بسیاری از زنجیره ای هاست: "کفگیر دولت به ته دیگ خورده است!"

دستور حمله به روحانی!

نا خرسندی از روحانی به خاطر وزرای پیشنهادی و نا امیدی از فراکسیون امید حجاریان را به کار دیگری نیز واداشته است! "حمله به رئیس جمهور"

چرا نباید روحانی را نقد کرد؟


این جمله سعید حجاریان در واقع گشودن آتش روزنامه های زنجیره ای به روی دولت است.

آرمان

سعید حجاریان در ارتباط با حاشیه‌های مربوط به تشکیل کابینه دوازدهم به ایسنا گفت: این حاشیه‌ها، رای نیاوردن بیطرف و رای آوردن جهرمی با آن همه مخالف نشان می‌دهد که در کشور ما مشکلات جدی وجود دارد و مردم هم نسبت به مشکلات خیلی حساس هستند.

 وی افزود: خیلی حیف شد که شخصی مثل بیطرف نتوانست از مجلس برای تصدی مسئولیت وزارت نیرو رای کافی به دست آورد.

 وی در ادامه با اشاره به نقش جریان اصلاحات در رای آوری دولت دوازدهم تصریح کرد: نقد کردن چه اشکالی دارد؟ چرا عده‌ای می‌گویند طرفداران دولت نمی توانند روحانی و دولتش را نقد کنند؟ خود آقای روحانی تاکید دارد که او را باید نقد کرد!




انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان