۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مرحله استانی جشنواره قرآن "مدهامتان" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۶۳۳۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۳۰ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول کانون‌های مساجد استان:

مرحله استانی جشنواره قرآن "مدهامتان" در قزوین برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در شهریور ماه در قزوین خبر داد.

مرحله استانی جشنواره قرآن "مدهامتان" در قزوین برگزار می‌شود
حجت الاسلام علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به همت ستاد عالی کانون های مساجد در سراسر کشور برگزار می‌شود که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مرحله استانی این رقابت قرآنی 28 و 29 شهریور ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های حفظ 20 جز و کل، قرائت، اذان، ترتیل و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه (با محوریت نماز و امر به معروف و نهی از منکر) برگزار می‌شود که در استان قزوین 60 نفر از برادران و خواهران در این برنامه قرآنی ثبت نام کرده و رقابت خواهند کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: بخش اینترنتی و مکتوب این جشنواره در رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه هم سوم شهریور ماه و بیست و هشتم مهر ماه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مرحله کشوری دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان از تاریخ 14 تا 17 آذر ماه در مشهد مقدس و همزمان با هفته وحدت با حضور منتخبان مرحله استانی برگزار می‌شود که مرحله کشوری مسابقات در رشته‌های حفظ 20 جز و کل، قرائت، اذان و ترتیل در بخش برادران و در بخش خواهران هم در رشته‌های حفظ کل و قرائت برگزار خواهد شد.

رمضانی یادآور شد: شناسایی استعدادهای قرآنی، تشویق و ایجاد انگیزه در فعالان قرآنی به حضور در برنامه‌های قرآنی، ایجاد بستر حضور جوانان و نوجوانان در مسابقات قرآنی، ایجاد نشاط معنوی در بین اعضای کانون‌های مساجد و غنی سازی اوقات فراغت از جمله اهداف برگزاری این جشنواره قرآنی است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان