۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برگزاری بزرگترین همایش اسکیت با حضور معلولان و بیماران سندروم دان در توچال
کد خبر: ۲۶۳۰۲۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برگزاری بزرگترین همایش اسکیت با حضور معلولان و بیماران سندروم دان در توچال

مسئول کمیته همایش‌ها و جشنواره‌های فدراسیون اسکیت از برگزاری بزرگترین همایش این رشته به مناسبت عید سعید قربان در توچال خبر داد.

برگزاری بزرگترین همایش اسکیت با حضور معلولان و بیماران سندروم دان در توچال

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، بزرگترین همایش اسکیت و خانواده روز جمعه دهم مرداد ماه به مناسبت عید سعید قربان با حضور اسکیت بازان، خانواده‌هایشان و بازیکنان تیم ملی اسکیت در رشته‌های مختلف در ایستگاه یک توچال تهران برگزار خواهد شد.

سلیمانی، مسئول کمیته همایش‌ها و جشنوارهای فدراسیون اسکیت در این زمینه گفت: اولین دوره‌ای است که این جشنواره را در سال جدید برگزار می‌کنیم و خوشبختانه با حمایت و نگاه ویژه رئیس جدید فدراسیون، بهمن محمدرضایی، که خوشبختانه خود از بدنه اسکیت است، امیدواریم بتوانیم این رشته مفرح و مدال‌آور را به خانواده‌ها بیشتر معرفی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: قرار است از بیماران و کودکان مبتلا به سندروم دان، معلولانی که قادر به اسکیت کردن هستند و خانواده‌هایشان نیز در این همایش دعوت شود تا نشان دهیم که معلولیت محدودیت نیست و همه می‌توانند در این رشته فعالیت کنند. از ریاست محترم فدراسیون که نگاه ویژه‌ای به این نوع برنامه و جشنواره‌ها دارند واقعا تشکر می‌کنم چرا که می‌توانیم از دل همین جشنواره‌ها استعدادیابی کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان