۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین وقوع ۲۵ حادثه در يک روز+تصاویر
کد خبر: ۲۶۲۹۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۸ ساعت: ۱۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

در قزوین رخ داد؛

وقوع ۲۵ حادثه در يک روز+تصاویر

مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين گفت: در روز ۲۶ مرداد ماه سال جاري آتش نشانان قزوين در ۲۵ عمليات امداد و نجات و اطفاء حريق حضور يافتند.

وقوع ۲۵ حادثه در يک روز+تصاویر
ابوالفضل ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اطلاع رساني و تماس‎هاي مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در پنج شنبه 26 مرداد ماه سال 1396، تعداد 25 عمليات اطفاء حريق و امداد و نجات به مرکز فرماندهي عمليات 125 آتش نشاني قزوين خبر داده شد.

وي بیان کرد: در پي وزش شديد باد و وقوع طوفان در بعدازظهر اين روز، تعداد 11 مورد از اين عمليات‌ها مربوط به امدادرساني در خصوص حوادث "سقوط و يا شکستگي درختان 9 مورد، سقوط ديوار روي خودرو یک مورد ـ اتصالي سيم برق و حريق درخت یک مورد" بوده که آتش نشانان با حضور به موقع و اقدام سريع نسبت به رفع خطر و ايمن سازي محل حادثه اقدام کردند.

مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين بیان کرد: ديگر عملياتهاي مهم اين روز را تصادف کاميون ايسوزو با اتوبوس در اتوبان قزوين ـ تهران و مجروحيت یک نفر ـ حريق منزل مسکوني در روستاي ناصر آباد ـ تصادف 2 دستگاه پرايد در خيابان نادري شمالي و مجروح شدن 2 نفر و محبوس شدن در آسانسور به تعداد چهار مورد و نجات 11 نفر از شهروندان عنوان کرد.

وی گفت: کارکنان سازمان آتش نشاني در تمامي اوقات شبانه روز با آمادگي کامل در ايستگاه هاي هشت گانه شهر حضور دارند و همه شهروندان مي توانند در صورت بروز هرگونه حوادث و يا مسائل ايمني با شماره 125 آتش نشاني تماس بگيرند.

وي در پايان توجه به اصول ايمني را بسيار مهم ارزيابي کرد و از عموم شهروندان درخواست کرد تا با رعايت دقيق کليه موارد ايمني از بروز اينگونه حوادث جلوگيري کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان