۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اظهارات موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی کشاورزی/ حسینی; آقای حجتی‌! چرا چرا جلوی زمین‌خواری‌ها را نگرفتید؟/ محمودزاده; تولید گندم در دوران حجتی افزایش یافت
کد خبر: ۲۶۲۶۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۶ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

سومین روز بررسی صلاحیت «وزرای پیشنهادی دولت»

اظهارات موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی کشاورزی/ حسینی; آقای حجتی‌! چرا چرا جلوی زمین‌خواری‌ها را نگرفتید؟/ محمودزاده; تولید گندم در دوران حجتی افزایش یافت

سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوزادهم صبح امروز آغاز شد.

اظهارات موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی کشاورزی/ حسینی; آقای حجتی‌! چرا چرا جلوی زمین‌خواری‌ها را نگرفتید؟/ محمودزاده; تولید گندم در دوران حجتی افزایش یافت
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ، بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم از سه‌شنبه (24 مردادماه 96) در صحن علنی مجلس آغاز شد و طی دو روز متوالی دو دو نوبت صبح و عصر به طول انجامید.

اظهارات موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی کشاورزی/ حسینی: آقای حجتی‌! چرا چرا جلوی زمین‌خواری‌ها را نگرفتید؟/ محمودزاده: تولید گندم در دوران حجتی افزایش یافت



بهارستان‌نشینان در دو روز گذشته نقطه نظرات خود را به عنوان موافق و مخالف در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح کردند و همچنین بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات، اقتصاد، امور خارجه، بهداشت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در برنامه داشتند.

(برای مشاهده متن کامل اخبار، روی عناوین کلیک کنید)

آغاز سومین روز بررسی صلاحیت وزرا با 90 صندلی خالی در مجلس

سومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، صبح امروز (26 مردادماه 96) به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.



آزادگان در جبهه‌های جنگ و در زندان‌های رژیم صدام به مقابله با این رژیم پرداختند

در ابتدا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن، اظهار داشت: عزیزان آزاده ما حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند و عملاً در دو جبهه مجاهدت کردند، جبهه نخست در دفاع از میهن اسلامی در مقابل تجاوز رژیم صدام بود که سال‌ها در این میدان مجاهدت کردند و جبهه دوم مبارزه با رژیم صدام در زندان‌های آن رژیم بود که پایداری این عزیزان در آن دوران باعث فرسایش و از بین رفتن روحیه رژیم صدام شد.

حسینی در مخالفت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی:

آقای حجتی‌! در دوره مدیریتی خود چرا جلوی زمین‌خواری‌ها را نگرفتید؟

محمد حسینی نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی طی سخنانی، اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان یکی از وزارتخانه‌هایی که بستری برای خلق ثروت از مسیر تولید و اشتغال مولد محسوب می‌شود و 90 درصد از ارزش مواد غذایی مورد نیاز و 19 درصد اشتغال مولد کشور را به عهده دارد، می‌تواند نقش مهمی را در فرایند توسعه ملی ایفا کند.

محمودزاده در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی:

«حجتی» در 4 سال گذشته از وزرای موفق دولت یازدهم بوده است/ تولید گندم در دوران وزارت حجتی افزایش یافت

در ادامه، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس طی سخنانی به  عنوان موافق محمود حجتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: آقای حجتی 6 سال مسئولیت‌ استانداری در یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور را برعهده داشت و طرح‌های عظیمی مانند سد کرخه را اجرا کرد.



انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان